شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۳

سینما شاهد عریانی دیگری خواهد بود؟

جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 245727
میلانی کارگردان فمنیست سینمای ایران که در کارنامه خود ارتباط نزدیکی با ضد انقلاب دارد عکس های برهنه خود را در فیس بوک منتشر کرده است .
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز ، این  کارگردان که تماما تمایلات غیر اسلامی داشته و به شدت هر چه بیشتر قصد دارد این تفکرات را در فیلم هایش جاری کند قدم در راهی گذاشته است که سینمای ایران چندی پیش یکی از بازیگران خود را در همین راه از دست داد و در چاه  دو شخصیتی و بلاتکلیفی  گرفتار شد .آیا میلانی به راهی می رود که گلشیفته و دیگر سینما گران قبل تر رفته اند ؟

میلانی باید بداند که امروز کسانی که در آنور مرز ها علیه نظام  ایران فعالیت می کنند چنان در گرداب ضد و نقیض های سران غربی گیج می خورند که زندگی برایشان از مرگ تلخ تر خواهد شد . پیشنهادی که به خانوم میلانی مطرح است این است که به مصاحبه گلشیفته فراهانی با بی بی سی نگاهی بی اندازد تا تجسم تزلزل را به خوبی ببیند و عاقبت راه کج رفته را به خوبی  درک کند .

این روز ها اگر حال سینمای ما بد است حال بازیگران فراری ما بد تر است . کسانی که در این خاک رشد کرده اند و حالا با کندن ریشه خود قصد حیاتی دیگر در آنور آب ها را دارند باید بدانند که هنرناب ایرانی میوه  ی کالی نیست که با هر فرهنگی دیگر قلمه بخورد و در این زمان است که وقتی پل های پشت سر خود را خراب کرده و انگیزه ای  برای بازگشت ندارند  به پشت دیوار بن بست نشسته و تا اخر عمر با خود و وجدانش بهستیز بر  می خیزند . 

امروز اگر میلانی با آقای ب.و می نشیند و فخر این دیدار را با دوستانش به اشتراک می گذارد این را بداند اگر فردا در کاخ سفید با اوباما و میشائیل هم عکس یادگاری بگیرد تنها مهره ای است در درستان بالا دستی ها . امید واریم شاهد مرگ هنری یکی دیگر از هنرمندان کشورمان نباشیم .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
میلانی سر پیری ............ به توان ده رسیده است.!!
یعنی هیچ کسی نیست با بعضی ازاین بازیگران پررو برخورد کند؟ ...
Iran, Islamic Republic of
خيلي ببخشيد هرکسي به جاي فرد ديگري مي تواند در فيس بوک عضو شود و مطالبي را به جاي فرد اصلي درج کند ، اين را همه مي دانند . شايد در مورد خانم ميلاني هم اين اتفاق افتاده . بهتره زود قضاوت نفرماييد.