دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰

کشوری كه توالتش كلاس درس است!+عکس

سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 242916
در حالي كه آل سعود با صرف هزينه‌هاي هنگفت در خارج از كشور، سعي دارند منطقه را تحت كنترل خود درآورند، پخش تصاويري از يك توالت كه مسئولان يكي از مدارس رياض آن را به كلاس درس تبديل كرده‌اند، انتقادهاي زيادي را به دنبال داشته است.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از روزنامه اماراتي الاتحاد نوشت: پخش تصاويري از يك توالت در يكي از مدارس جنوب رياض، پايتخت عربستان كه مسئولان مدرسه آن را به كلاس درس تبديل كرده‌اند، انتقادهاي شديدي را در محافل داخلي عربستان عليه مقام‌هاي آموزش‌ و پرورش اين كشور برانيگخته است.
 
اين تصاوير كه توسط فعالان عربستاني در فضاي مجازي پخش شده است باعث انتقادهاي شديد عليه وزارت آموزش و پرورش عربستان و مسئولان اين مدرسه شد و شهروندان عربستاني آن را توهين به ملت عربستان مي‌دانند.


https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000242/nf00242916-1.jpg
 
يكي از مسئولان مدرسه مذكور در توجيه اين اقدام عجيب گردانندگان مدرسه به خبرنگاران گفته است كه به دليل كمبود فضا و جمعيت زياد دانش آموزان آنها مجبور به انجام چنين اقدامي شده‌اند.
 
اين در حالي است كه مقامات سعودي با صرف هزينه‌هاي هنگفت در كشورهايي همانند سوريه و بحرين و نيز اعطاي وام‌هاي كلان 3 ميليارد دلاري به كشورهايي چون مصر سعي دارند منطقه و كشورهاي عربي را با پول‌هاي خود تحت كنترل درآورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *