شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

وزارت ارشاد كار خودش را كرد!

دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 242672
بالاخره معاونت سينمايي كار خودش را كرد! گشت ارشاد از امروز عرضه مستقيم شد.
به گزارش جهان به نقل از آويني فيلم، فيلم ضد ارزشي و موهن"گشت ارشاد" كه سفارشي ساز جريان انحرافي محسوب مي شود از امروز در قالب دي وي دي توزيع شده است.

اين در حالي است كه فيلم مذكور در زمان اكران با انتقادات جريان ارزشي جامعه مواجه و در نهايت مجبور به توقف شد.
 
جالب تر اينكه كارگردان فيلم به تقليد از مهران مديري با دست خط و امضاي خودش روي پوشش مقوايي فيلم نوشته اي نوشته است!! او اينگونه درددل كرده كه: درباره گشت ارشاد هيچ نبايد گفت، تنها و تنها بايد نشست و آن را تماشا كرد ... براي ساخت آن چه كشيدم مهم نيست در زمان اكران آنچه ناملايمتي ديدم مهم نيست و ... .
 
کارگردان این فیلم موهن كه اكنون خود را درجايگاه مدعي قرار داده از اين حرفي نزده كه چرا در اين برهه از انقلاب كارش به ساخت فيلمي افتاده كه بايد جريان ارزشي كشور رودرويش قرار بگيرند.

وی بهتر مي داند كه چه فيلمي ساخته كه اينقدر از جانب يك جريان خاص مورد حمايت قرار گرفته، از زمان اكران بگير تا همين پخش فيلمش.
 
آقايان در وزارت ارشاد هم كه انگار نمي توانند به جريان خاص"نه" بگويند تماما در خدمت سفارشي سازاني قرار گرفته و از آن ها حمايت مي كنند.
 
به نظر نمي رسد اين توزيع گسترده و البته بي سر و صداي گشت ارشاد با سكوت نيروهاي انقلابي همراه باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *