پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۳

پوتين به تهران نمي‌آيد

پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 240734
رييس‌جمهور روسيه براي شركت در اجلاس غيرمتعهدها به تهران سفر نمي‌كند و به جاي وي نماينده ارشد وزارت خارجه اين كشور در اجلاس حضور مي‌يابد.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، سفارت روسيه در تهران اعلام كرد كه ولاديمير پوتين، رييس‌جمهور اين كشور در اجلاس بين‌المللي غيرمتعهدها شركت نمي‌كند و كنستانتين شووالف، نماينده ارشد وزارت امور خارجه روسيه در راس هياتي براي حضور در اين اجلاس بين‌المللي به تهران سفر مي‌كند.

روسيه به عنوان ميهمان ويژه در اين اجلاس حضور دارد كه شووالف به نمايندگي از اين كشور در نشست‌ها و اجلاس كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها شركت خواهد كرد.

سخنگوی شانزدهمین اجلاس جنبش غيرمتعهدها پيش از اين اعلام كرد: از پوتين و عبدالله گل، رييس‌جمهور روسيه و رييس‌جمهور تركيه به عنوان مهمانان ويژه براي شركت در اين اجلاس دعوت به عمل آمده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
خوب نیاد
Iran, Islamic Republic of
ایران باید به موقع تلافی کند.
Canada
اگر روسها سر جنگ سرد با امریکایی ها کل کل نداشتند که هنوز هم دارند، اونا هم الان با امریکایی ها رسما ضد ما کار می کردند، این از سیاست موزماریشونه که با یک دست می کشند با یک دست پس می زنند