جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

ماجرای 4 بلیت باطل‌شده مجتبی جباری

جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 233612
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره عدم حضور مجتبی جباری در این تیم گفت: 4 بلیت برای او و مدیربرنامه‌هایش گرفتیم اما در نهایت این بازیکن به تبریز نیامد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد حسین جعفری درباره اینکه چرا مجتبی جباری از حضور در تراکتورسازی منصرف شد، عنوان کرد: نزدیک یک هفته با مجتبی جباری در حال مذاکره بودیم و تمام توافقات را با هم انجام دادیم. ظهر روز گذشته در تماس هایی که با جباری داشتیم او اعلام کرد آمادگی حضور در تبریز را دارد و من در حالی که در آنکارا و در آن لحظه نزد سفیر ایران بودم از همان جا برای جباری و مدیر برنامه های او بلیت تهیه کردم و قرار شد ساعت 17 به تبریز بیایند اما این دو از پرواز جا ماندند.

وی افزود: پسر من که به طور اتفاقی برای کار اداری به تهران آمده بود در فرودگاه این دو را می بیند و به من زنگ زد و گفت آنها از پرواز جا ماندند. با وجودی که در ترکیه بودم برای ساعت 20:40 همان روز (روز گذشته) بلیت دیگری برای آنها سفارش دادم و قرار شد در این ساعت به تبریز بیایند.

جعفری تاکید کرد: در حالی که پسرم در انتظار جباری و مدیربرنامه های او بود اما او به موقع خود را به فرودگاه نرساند و در تماسی که با پسر من داشته اعلام کرد در این حد فاصل امیر قلعه نویی و مسئولان استقلال نزد او آمده اند و او در رودربایستی گیر کرده و ضمن عذرخواهی از ما تصمیم گرفته به استقلال برود. سپس پسرم با من تماس گرفت و این موضوع را گفت و این چنین شد که داستان جباری با تراکتورسازی با 4 بلیت ابطال شده به پایان رسید.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا از جباری به دلیل تغییر تصمیم خود ناراحت است یا خیر گفت: هیچ وقت از این چیزها ناراحت نمی شویم. همیشه خیر در آن است که اتفاق رخ می دهد. شاید خیر جباری در این بوده که در استقلال باقی بماند. می خواستیم او به تراکتورسازی بیاید و کمک حالمان باشد اما بحث این است که وقتی با کسی قرار می گذاریم باید به تعهد و قرار خود پایبند باشیم. حتی دیروز به صورت پیامکی با جباری در تماس بودیم و تمامی تعهدات خود را عنوان کردیم و به همین دلیل جای گلایه شدید دارد.

جعفری در ادامه در ارتباط با اینکه شرایط تراکتورسازی برای لیگ جدید به چه صورت است، گفت: تیم ما پتانسیل خوبی دارد. رقابت های امسال لیگ پولدار ها و بی پول هاست. باشگاه تراکتورسازی نسبت به تیم های مدعی شدیدا بی پول است. دلارها و پول های دولتی به ما نمی رسد. باشگاه تراکتورسازی توسط بخش خصوصی اداره می شود و شرایط اقتصادی سخت است. من پیش بینی می کنم که قهرمان لیگ امسال را دلارها و میلیاردها تعیین می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *