يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۱

فعالیت بهاییت سیاسی است، نه مذهبی

جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 232216
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی افزود: باید دستگاه‌های مسوول در حوزه‌های نظارتی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی،‌ به ریشه‌یابی این گروه‌ها بپردازند و با این جریانات انحرافی و سیاسی که در جهت تخریب افکار عمومی و جوانها کار می‌کنند، برخورد جدی داشته باشند.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس، پایه‌گذاری و فعالیت بهاییت در کشور را سیاسی دانست و نه مذهبی و تاکید کرد: بایدبرخورد جدی با این جریانات انحرافی و سیاسی وجود داشته باشد.
 
به گزارش جهان، حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره فعالیت‌های فرقه بهاییت در کشور گفت: پایه‌گذاری این فرقه سیاسی بود و فعالیت‌ آنها بیشتر جنبه سیاسی دارد؛ زیرا چنین فرقه‌هایی اصلا ریشه اعتقادی ندارند و حرکت‌های آنان با پشتوانه‌های سیاسی از طرف غرب و بیگانگان و دشمنان اسلام انجام می‌گیرد.
 
وی درباره میزان شناخت و آگاهی مردم از فعالیت‌های این فرقه تصریح کرد: اطلاعات مردم از این گروه‌ها و فرقه‌ها کلی است و با توجه به اینکه چنین جریاناتی، شیوه‌های پیچیده‌ای به کار می‌برند که برای افراد کم تجربه و جوانان شناخته شده نیست، لازم است دقت بیشتری در این خصوص صورت گیرد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: فعالان این فرقه برای رسیدن به اهداف شوم خود از ابزار جوان پسند استفاده می‌کنند که می‌تواند تاثیراتی در فکر و ذهن جوانان داشته باشد و آنها را به انحراف بکشاند.
 
سبحانی نیا با اشاره به تامین منابع مالی این گروه‌ها از سوی امریکا و اسراییل، اضافه کرد: امریکا دشمن ملت و کشور ماست و در چند عرصه با مردم ما مقابله می‌کند؛ تحریم‌ها در عرصه اقتصادی ، تنگ کردن فضای سیاسی بین المللی در زمینه سیاسی و تهاجم فرهنگی و استفاده از این گونه ابزار برای تاثیر گذاری در فکر و ذهن جوانان و مردم ما در عرصه اجتماعی و فرهنگی، از مصادیق آن است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست داخلی مجلس گفت: دستگاه‌های مسئول امنیتی، اطلاعاتی، فرهنگی و اجتماعی باید در این زمینه فعال و هوشیار باشند زیرا امروز جنگ دشمن در چند جبهه علیه جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد و یکی از آنها جبهه فرهنگی و اجتماعی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من بابهائیت اشنای کامل دارم و کلی هم اشنا ودوست دارم کلا ظاهر خوب دارند و باطن بد و همه شان ضد ایران و اسلام هستند اگر بتونن خاک ایران را تقدیم اسراییل می کنند