چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

پاسخ AFC به‌استعلام درباره حذف جام‌حذفی

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب: 231894
کنفدراسیون فوتبال آسیا به استعلام فدراسیون در مورد حذف جام حذفی پاسخ داد.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا به نامه استعلام فدراسیون فوتبال ایران درباره حذف جام حذفی پاسخ داد.

آلکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران نوشت:

جناب آقای مهدی محمد نبی

دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال ایران

در پاسخ به نامه حذف جام حذفی باشگاه‌های ایران از تقویم رقابت‌های فوتبال ایران در سال جاری، که برای استعلام از سوی فدراسیون فوتبال ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده، باید اعلام کنیم این موضوع در نشست کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته مشترک فوتبال حرفه‌ای که تاریخ آن به زودی اعلام می‌شود مطرح خواهد شد چرا که در قوانین فعلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره چنین چیزی مطرح نشده است.

لازم به ذکر است در قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت آشکار و واضح مشخص نشده که قهرمانی حذفی می‌تواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند یا خیر و همینطور اینکه تیم‌های برتر لیگ حرفه‌ای هر کشور به با چه فرایندی (از جهت حضور تیم‌های نایب قهرمان و تیم‌های سوم و چهارم با توجه به تعداد سهمیه هر کشور) به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

به هر جهت در جلسه آینده کمیته مسابقات وکمیته مشترک فوتبال حرفه‌ای این موضوع مطرح خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *