دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
۱

چرا از احمدی نژاد انتقاد می شود؟

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 231310
هاآرتص: «اکنون مواد خام کم شده و هزینه ها بالا رفته است... اما با تمام اینها هیچ نشانی از انقلاب مدنی و اعتراضات اجتماعی در خیابان های تهران وجود ندارد... همچنان تحریم هایی که به خاطر برنامه هسته ای اعمال شده اند، مقصر شناخته نمی شوند.»
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، روزنامه هاآرتص(Haaretz)، روز پنجشنبه 8 تیر (June 28) با اشاره به تحریم های مختلف علیه ایران نوشت: «خیابان ولیعصر تهران طولانی ترین خیابان خاورمیانه است که شمال تهران را به جنوب آن وصل می کند. در این خیابان افراد حرفه ای همچنان تلاش می کنند پول دربیاورند. در حال حاضر تهران هر روز گران تر می شود. آیا اینها نشان از تاثیر تحریم ها علیه ایران است؟»
 
این روزنامه صهیونیستی با سیاه نمایی از اوضاع اقتصادی ایران ادامه داد: «اکنون مواد خام کم شده و هزینه ها بالا رفته است. آیا در چنین شرایطی دولت می خواهد با ایجاد 750 هزار شغل بر مشکل بیکاری فائق آید. اما با تمام اینها هیچ نشانی از انقلاب مدنی و اعتراضات اجتماعی در خیابان های تهران وجود ندارد. پارلمان ایران احمدی نژاد را به خاطر گرانی ها مورد انتقاد قرار می دهد و همچنان تحریم هایی که به خاطر برنامه هسته ای اعمال شده اند، مقصر شناخته نمی شوند و در چنین شرایطی اروپا به دنبال اعمال تحریم های جدید نفتی است.»
  
هاآرتص افزود: «چین همچنان نفت ایران را می خرد و ژاپن اعلام کرده است نفتکش های ایرانی را بیمه خواهد کرد. اکنون 12 کشور از اعمال تحریم علیه ایران مستثنی شده اند و این امر به ایران فضا می دهد تا همچنان نفت خود را بفروشد و به اوضاع اقتصادی خود سر و سامان بدهد.به هر حال باید گفت اعمال تحریم ها تاثیر چندانی نداشته است و ایران همچنان برنامه هسته ای خود را پیش می برد. حمله به ایران هم هیچ فائده ای ندارد. آیا به نظر شما تحریم ها موثر بوده است؟ باید گفت جهان سال ها باید منتظر باشد تا تحریم ها نتیجه دهد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا نباید از احمدی نژآد انتقاد شود؟
این آقا مسئول است در این کشور.