جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

تيم ملي واليبال ايران اسلووني را شكست داد

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 219556
ملي‌پوشان واليبال ايران در نخستين بازي خود در اردوي تداركاتي اروپا برابر تيم ملي اسلووني با نتيجه‌ سه بر يك پيروز شدند.
به گزارش ايسنا، تيم ملي واليبال ايران كه خود را براي حضور در رقابت‌هاي انتخابي المپيك آماده مي‌كند، عصر روز گذشته (سه‌شنبه) در اردوي اروپا برابر اسلووني به ميدان رفت و موفق شد ميزبان خود را با نتيجه‌ سه بر يك با امتيازهاي 25 ـ 20، 25 ـ 23، 18 ـ 25 و 25 ـ 17 شكست دهد. تركيب تيم ملي ايران را در اين ديدار سعيد معروف، حسن صنوبري، فرهاد قائمي، عليرضا نادي، حمزه زريني، رضا قرا و فرهاد ظريف تشكيل مي‌دادند كه در ادامه بازي عليرضا مباشري و مهدي مهدوي نيز به تركيب اضافه شدند.

در اين ديدار پوريا فياضي، شهرام محمودي و امير غفور كه ديرتر از ساير ملي‌پوشان به اردوي اسلووني ملحق شده بودند، بازي نكردند و ولاسكو به آن‌ها استراحت داد.

تيم ملي واليبال ايران در دومين ديدار خود امروز بار ديگر به مصاف اسلووني مي‌رود. همچنين طبق برنامه از پيش تعيين شده ملي‌پوشان ايران در ادامه اردوي تداركاتي خود در اروپا با تيم‌هاي صربستان، بلغارستان، اسلواكي و استراليا ديدار مي‌كنند.

تيم ملي واليبال ايران بايد از دهه دوم خرداد سال جاري در رقابت‌هاي انتخابي المپيك به ميزباني ژاپن شركت كند كه در اين مسابقات تنها دو تيم سهميه ورود به المپيك 2012 لندن را به دست مي‌آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *