جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

سه گزينه احتمالي براي سرپرستي وزارت راه

سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 155377
پس از آنكه بهبهاني با ۱۴۷ رأي موافق از مجموع ۲۳۴ رأي مأخوذه در صحن علني مجلس از سمت وزارت راه و ترابري بركنار شد، سه گزينه اصلي از بين مديران مجموعه وزارت راه براي تصدي سرپرستي وزارت راه و ترابري مطرح هستند.
به گزارش فارس حميد بهبهاني وزير سابق راه و ترابري امروز با ۱۴۷ رأي موافق از مجموع ۲۳۴ رأي مأخوذه در صحن علني مجلس از سمت وزارت راه و ترابري بركنار شد.
وي كه دومين وزير استيضاح شده دو كابينه احمدي‌نژاد بود به دلايل متعدد كه در قالب ۱۱ مورد توسط نمايندگان مجلس طي نامه‌اي به هيئت رئيسه مجلس ابلاغ شده بود، استيضاح شد.

بنابراين گزارش به نظر مي‌رسد سه تن از مديران اصلي وزارت راه و ترابري، كانديداي بر عهده گرفتن سكان سرپرستي وزارت راه و ترابري در شرايط ويژه و خاص كنوني هستند.
اولين گزينه و شايد اصلي‌ترين كانديداي سرپرستي وزارت راه و ترابري پس از حميد بهبهاني، شهريار افندي‌زاده زرگري رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي باشد. وي نماينده ويژه دولت در امر ترانزيت و نماينده تام‌الأختيار وزارت راه و ترابري در امر هدفمندي يارانه‌ها است.

گزينه احتمالي دوم سيدعطاءالله صدر معاون بهبهاني در سازمان بنادر و دريانوردي است و گزينه سوم احتمالي سرپرستي وزارت راه و ترابري، احمد مجيدي، معاون امور دولت و مديريت بحران وزارت راه و ترابري است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *