کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عده ای مي‌خواهند هاشمي را شهروند بي‌شناسنامه كنند

23 آبان 1389 ساعت 14:21

دبيركل جبهه پيرون خط امام و رهبري، با اشاره به آنچه تلاش برخي در شهروند بي‌شناسنامه نشان دادن هاشمي رفسنجاني مي‌خواند بر اين نكته كه نبايد اين‌طور باشد، تاكيد كرد.


به گزارش جهان به نقل از ايسنا حبيب‌الله عسگراولادي در جمع اصولگرايان استان خراسان رضوي،طي سخناني به تشريح چگونگي تشكيل جلسه‌اي با حضور رييس جمهور و برخي چهره‌هاي اصولگرا پرداخت و اظهار داشت: حدود دو ماه پيش بنده با آقاي حبيبي به عنوان نمايندگان جبهه پيروان خط امام و رهبري به دفتر رييس‌جمهوري دعوت شديم و با ايشان ملاقاتي را انجام داديم كه قرار بود اعضاي جبهه خط امام و رهبري هم باشند. آقاي حبيبي در آن جلسه مطالبي را مطرح كردند و از رييس‌جمهور تقدير كردند كه در دوره‌ي هشتم انتخابات مجلس شوراي اسلامي كار خوبي را در جهت وحدت، انجام دادند.

وي افزود: آقاي حبيبي اين مساله را مطرح كردند كه نتيجه‌ي جلسات وحدت اصولگرايان، تشكيل جبهه‌ي اصولگرايي شد و نتيجه‌ي آن اين شد كه اكثريت مجلس هشتم اصولگرا شدند.

عسگراولادي بيان داشت: من نيز به آقاي احمدي‌نژاد گفتم كه كار شما در وحدت اصولگرايان در دوره‌ي قبلي انتخابات مجلس كار شجاعانه‌اي بود. آقاي احمدي‌نژاد گفتند من وحدت اصولگرايان را كار خوبي مي‌دانم و قرار شد در اولين فرصت با پنج نفر از اعضاي جبهه پيروان خط امام و رهبري به ديدار ايشان برويم.

وي ادامه داد: پس از مدتي آقاي احمدي‌نژاد در تماسي با من قرار جلسه‌اي 30 نفر از شخصيت‌هاي اصولگرا را مطرح كردند و اين جلسه با حدود 24 نفر تشكيل شد. در آن جلسه از آقاي احمدي‌نژاد خواستم انگيزه‌ي دعوت را خود ايشان بگويند.

دبيركل جبهه پيرون خط امام و رهبري تصريح كرد: جلسه حدود دو ساعت و نيم به طول انجاميد و بحث‌هاي بسيار زياد و صريحي مطرح شد و آقاي احمدي‌نژاد نيز با چهره‌اي شاد و فعال به همه انتقاداتي كه به ايشان وارد شد، جلسه را ختم كردند و از انتقادات ناراحت نشدند.

وي افزود: در اين جلسه درخصوص محوريت جامعتين (جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه‌ي علميه‌ي قم) مطالب بسيار خوبي مطرح شد كه من به آقاي احمدي‌نژاد گفتم نمي‌توان اين مطالب را به يك جلسه اكتفا كرد و با اين فراواني شخصيت‌ها جلسات بايد ادامه پيدا كند. آقاي احمدي‌نژاد نيز استقبال كرد و قرار شد آقايان حدادعادل، دكتر ولايتي و من جلسات را ادامه دهيم.

عسگراولادي اظهار كرد: خوشبختانه جامعتين با مذاكرات مقدماتي هيات‌هايي را براي وحدت اصولگرايان تشكيل داده و هم‌چنين از جبهه‌ي پيروان خط امام و رهبري نمايندگاني در اين جلسات مشترك حضور دارند.

وي ادامه داد: در تهران جلسات با مديريت آيت‌الله مهدوي كني و در قم با مديريت آيت‌الله يزدي درخصوص وحدت اصولگرايان برگزار مي‌شود و مسائلي درخصوص وحدت اصولگرايان و اتاق فكري در اين زمينه تشكيل شده است.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه‌ي اسلامي مطرح كرد كه پس از سفر مقام معظم رهبري به قم، تشكيل هيات‌هايي از جامعتين اولين عكس‌العمل براي وحدت ملي است.

عسگراولادي هم‌چنين درباره ديدار با احمدي‌نژاد و هاشمي رفسنجاني گفت: در ديدار با آقاي احمدي‌نژاد خواستار بازتعريف اصولگرايي شدم و به ايشان گفتم كه آقاي احمدي‌نژاد در يك سمت اصولگرايي و آيت‌الله رفسنجاني نيز در طرف ديگر اصولگرايي است. راه درست شاخص مقام معظم رهبري درباره‌ي اصولگرايي است.

وي افزود: در جلسه‌اي كه با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني داشتم همان نقدهايي كه به آقاي احمدي‌نژاد گفته بودم را بيان كردم.

دبيركل جبهه پيرون خط امام و رهبري تاكيد كرد: 4 اصل اسلام، نظام جمهوري اسلامي، امامت و ولايت فقيه چهار معيار اصولگرايي است.

عسگراولادي هم‌چنين در بخش ديگري از سخنان خود درخصوص اسلام منهاي روحانيت اظهار داشت: اسلام منهاي روحانيت و اسلام منهاي سياست دو روي سكه بي‌اعتقادي به نظام الهي در حكومت است و براي بي‌دين كردن نظام است، امام خميني (ره) نيز تعبير جالبي درباره‌ي اين مساله داشتند كه اسلام منهاي روحانيت مثل طب بدون طبيب است.

وي با اشاره به خواص مردود در فتنه‌ي سال گذشته خاطرنشان كرد: خواصي كه حكم حكومتي را قبول نكردند مردود شدند، وقتي حكم حكومتي مقام معظم رهبري سلامت انتخابات بود ، آنهايي كه را قبول نكردند، مردود هستند.

دبيركل جبهه پيرون خط امام و رهبري درباره‌ي مواضع هاشمي رفسنجاني نيز تصريح كرد: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني يك مجتهد سياسي است و در طول زندگي خود در زمان امام (ره) در حال حاضر همواره تابع ولي فقيه است.

وي افزود: در قضيه وقف دانشگاه آزاد پس از اعلام نظر مقام معظم رهبري، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني اعلام كردند كه من نظر رهبر معظم انقلاب را در دانشگاه آزاد مي‌پذيرم.

عسگراولادي اظهار داشت: برخي سخت‌گيري‌هايي در مورد آيت‌الله هاشمي رفسنجاني انجام مي‌دهند، مي‌خواهند ايشان را شهروند بي‌شناسنامه كنند كه نبايد اين‌طور باشد. آيت‌الله هاشمي رفسنجاني يك شهروند با شناسنامه كامل است و در زماني كه مقام معظم رهبري حكمي داشته باشند ايشان تسليم هستند.


کد مطلب: 144320

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/144320/عده-مي-خواهند-هاشمي-شهروند-بي-شناسنامه-كنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com