شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰
۲۷

اعلام زمان ظهور امام زمان(عج) !!

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 126753
انحرافات پیش از زمان ظهور یکی از مهمترین نکاتی است که علما و صاحبنظران درباره ان بارها هشدار داده اند.
به گزارش البرز اخيراً در بين مردم یکی از شهرهای استان مازندران شايعه شده كه زمان ظهور امام زمان(عج) نزديك شده و به احتمال قوي ايشان بين سال‌هاي 1412 تا 1420 شمسي ظهور و در اين زمان جهان را پر از عدل و داد خواهند نمود.

متاسفانه فرد دامن زننده به این شایعات بی اساس يكي از اساتيد خانم مركز تربيت مدرس قرآن كريم اين شهرستان است که اين موضوع را براي دانش‌پژوهان خود مطرح و آن را تاييد کرده كه اين موضوع در گسترش اين شايعه موثر بوده است.

این گزارش می افزاید همچنين در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) در تهران بروشوري تحت عنوان «مبشران ظهور» چاپ و بين عزاداران توزيع گرديده كه حاوي سخناني از مسئولان نظام و چهره های موجه نظام مي‌باشد كه در آن نشانه‌هاي ظهور را اعلام كرده‌‌اند.

شایان ذکر است آنچه حضرت امام، مراجع عظام و مسئولان نظام مطرح کرده و می کنند بحث آمادگی هر چه بیشتر منتظران حضرت بوده و هیچکدام تا بحال زمانی را برای ظهور مطرح نکرده و حتی با طرح این گونه مسائل مخالف هستند.

گفتنی است اگرچه در روایات نشانه های مختلفی از زمان ظهور بیان شده اما هرگز درباره زمان دقیق آن اظهار نظری نشده بلکه همگان از این کار منع شده اند.

علما و اندیشمندان مدام درباره خطرات سوء استفاده از فرهنگ انتظار و تلاش برای به احراف بردن این فرهنگ ارزشمند هشدار داده و خواستار هوشیاری مردم و بویژه متدینین در این باره شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به کجای کارید یکی از اساتید ما در دانشگاه گلستان هم که متاسفانه ملبس هم هستند در کلاسهایشان تاکید داشتند که امام زمان 40 سال بعد از انقلاب اسلامی ایران ظهور می کنند !!!!! ولی چون ........ کاری به کارش نداشتند!و استاد معارف دانشگاه دولتی بودند!!!!!من واقعا برای فقر استاد مذهبی در دانشگاه ها متاسفم
Iran, Islamic Republic of


رهبر انقلاب بارها تو سخنرانیشون از نزدیک بودن ظهور خبر دادن

کدوم عالم گفته ما حق نداریم بگیم ظهور نزدیکه؟
Iran, Islamic Republic of
توی این بروشور فقط بیان شده که ظهور نزدیک است و زمانی برای ظهور در آن تعیین نشده
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله ظهور نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
1- در توقیع مبارک امام زمان علیه السلام به "اسحاق بن یعقوب" آمده است:
"... و اما ظهور الفرج فإنه إلی الله تعالی ذکره و کذب الوقّاتون"
(و اما آشکار شدن فرج وابسته به اراده حق تعالی است و وقت گزاران دروغزنانی بیش نیستند)
2- مفضل بن عمر می‌گوید از مولایم امام صادق(ع) پرسیدم:
هل للمأمور المنتظر المهدی(عج) من وقت موقّت یعلمه الناس؟ فقال: حاش لله أن یوقّت ظهوره بوقت یعلمه شیعتنا... فقال: یا مفضّل، لا اوقّت له وقتا و لا یوقّت له وقت، انّ من وقّت لمهدیّنا وقتا فقد شارک الله تعالی فی علمه وادّعی انّه ظهر علی سرّه...؛
آیا ظهور حضرت مهدی(عج) وقت معینی دارد که مردم آن را بدانند؟ فرمودند: این چنین نیست که خداوند برای آن وقتی تعیین کرده باشد که شیعیان ما آن را بدانند.‌ای مفضل، برای آن وقتی تعیین نمی‌‌کنم. وقتی هم نمی‌‌شود برای آن معین کرد. آنکه برای ظهور ما وقتی تعیین کند، خود را در علم خداوند شریک دانسته و مدعی شده که از اسرار خداوند آگاه گشته است.
وروایات عدیده دیگر که هیچ کس حتی ائمه معصومین (ع) هم از زمان ظهور خبر ندارند. حتی خود حضرت صاحب‌الزمان (عج) هم گفته شده منتظر اذن الهی هستند و خبر از زمان ظهور ندارند.
Jordan
با سلام خدمت شما بخاطر این خبر
لطفا در تهیه خبر دقت کنید
فعالیت گروه مبشران ظهور با تیتر مورد نظر شما ارتباطی ندارد و این گروه هرگز تعیین وقت نکرده و بری از این تهمتها می باشد و به شدت نیز با تعیین وقت مخالف است
بهتر بود اول تحقیقی در باره این گروه و سایت انها می کردیدگروه مبشران ظهور جوابهی ای را برای شما ارسال خواهد کرد که با توجه به قانون نشرو مطبوعات امیدوارم شجاعت انتشار ان را داشته باشید
با تشکر
از اعضای گروه مبشران ظهور
Iran, Islamic Republic of
خوب اینکه این احادیث و نشانه ها تحلیل بشند در صورتی که به تعیین وقت منجر نشود نه تنها اشکالی ندارد بلکه مطلوب هم هست
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا پناهیان که همه قبولش داریم فرمودند یکی از نشانه های ظهور آقا قیام سید خراسانی((حضرت امام خامنه ای )) است پس امید داریم که آقامون را در عهد امامت آمام خامنه ای ببینیم
Iran, Islamic Republic of
عجب تاریخ دقیقی!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای بسی تاسف هستش که اینگونه راجع به گروه مبشران ظهور قضاوت میکنید .
اولا هیچ زمانی واسه ظهور تعیین نشده اگه گفته شده لطفا بگید سال ظهور رو چه زمانی تعیین کردند گروه؟

ثانیا در گزارشتون ابتدا آوردین که "...حاوي سخناني از مسئولان نظام و چهره های موجه نظام مي‌باشد كه در آن نشانه‌هاي ظهور را اعلام كرده‌‌اند." سپس پایینتر گفتین: "هیچکدام تا بحال زمانی را برای ظهور مطرح نکرده و حتی با طرح این گونه مسائل مخالف هستند." شما از اعلام نشانه های ظهور نتیجه گرفتید تعیین وقت ظهور شده!!

Iran, Islamic Republic of
تعیین وقت نمیکنیم!

اما ظهور نزدیک است

این را بدانید جهان نیوزهای ...! ظهور نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي جهان نيوز توجه شما را به چند كتن و سخنراني دعوت مي كنم
1ـ حجت الاسلام حاجتي:
آيت الله بهجت: ظهور بسيار نزديك است
http://u313.blogfa.com/post-224.aspx
2ـ حجت الاسلام حاجتي
در زمان ولايت سيد علي امام عصر ظهور خواهد كرد
لينك سخنراني
http://www.netiran.info/uploads_group/1000/49/2423.mp3

سخنراني حجت الاسلام پناهيان
http://www.alvadossadegh.com/alvadossadegh/Film/Panahian.mp3
http://ul.to/z7jf4k
خدا را شكر كه همه منحرف شده اند
چشمانمان را نبنديم
Iran, Islamic Republic of
مسئول سایت محترم جهان نیوز

سلام علیکم
من از اعضای گروه مبشران ظهور هستم که به دلایلی به این خبر شما اعتراض دارم. مطمئنا این نوع جهت گیری سایت شما ناشی از عدم آگاهی از فعالیتها و اهداف گروه مبشران ظهور است وگرنه اینجانب به صداقت و هویت انقلابی جهان نیوز ایمان دارم.
گروه مبشران ظهور هیچ گاه برای ظهور وقت تعیین نکرده است و مطالب سایت ما گواه این است. اگر یک مورد را نشان دهید، بنده قبول می کنم.
ما با استخراج تمام احادیث آخرالزمان در متون شیعه به یک سری مصداق رسیده ایم که بر "محتمل" بون آنها هم اصرار داریم. به هیچ وجه قطعی و مسلم هم نگفته ایم.
از سایت محترم شما می پرسم، ما سخنانی از بزرگان انقلاب را نقل کرده ایم، آیا حرکت ما نادرست است یا سخنان این عزیزان؟؟
مثلا شما چه توجیهی برای شعر "دلبسته یاران خراسانی خویشم" مقام معظم رهبری دارید؟
آیا نقل از آیت الله بهجت استباه است؟؟
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
سلام.دوموضوع مختلف راباهم قاطی کردید.نشریه (مبشران ظهور)به هیچ وجه سخنی غیرازبشارت بزرگان نقل نکرده که آن هم لازم است تامردم ظهوررا دورندانند وآمادگی داشته باشند.والبته شخصیت های احتمالی رابا توجه به احادیث پیش بینی کرده(نه تعیین دقیق).باتوجه به رسالت شما در خبررسانی درست خواهشمندم اصلاح فرمایید.باتشکر
Iran, Islamic Republic of
سلام

آیا این لینک خودتان را یادتان رفته است؟؟؟

https://www.jahannews.com/vdceo78n.jh8fei9bbj.html
Iran, Islamic Republic of
و خدا خو د می داند که منافقان از دروغ گویانند.
Iran, Islamic Republic of
روایت مشکله ای داریم که تاریخ ظهور حضرت عج را بطور رمزی بیان نموده است که مرحوم ایت الله بهجت هم آنرا تأیید فرمودند اگر کسی خواست به تفسیر ایه اول سوره مبارکه اعراف مراجعه نماید
Jordan
مسئولین محترم و انقلابی جهان نیوز
خواهش می کنیم یک خبر جداگانه در باره فعالیت گروه مبشران ظهور تهیه کنید و فعالیتهای ما را با کسانی که ادعای ارتباط با اقا امام عصر (عج) دارند و در گمراهی به سر برده و برای ظهور تاریخ دقیق تعیین می کنند یکسان و یک کاسه نکنید.
گروه مبشران ظهور به شدت با تعیین وقت مخالف بوده و ان را کاری غلط می داند و در هیچ یک از مطالب و مقالات برای ظهور وقت تعیین نشده و به شدت با این افکار که سال 2012 و یا .. هر تاریخ دیگری ظهور اتفاق می افتد مبارزه می کند . ما تنها به بررسی نشانه های ظهور می پردازیم و مقالات گروه مبشران در سایتهای مختلف از جمله موعود درج شده
تنها به مقاله " ستاره طارق" اشاره می کنم تا فعالیت گروه را بهتر بشناسید .
ادرس سایت ما را حتما می دانید یک بار دیگر منصفانه و با در نظر گرفتن اخلاق و وجدان سایت مبشران ظهور را بررسی و خبری مناسب این گروه تهیه کنید و در سایت قرار بدهید تا دل آقا امام عصر (عج) نیز اط شما شاد باشد.

با تشکر
از اعضای مبشران ظهور
ظهور بسیار نزدیک است ولی زمان دقیق آن را فقط خدا میداند، ولی آنقدر نزدیک است که به فکر باشیم و خود سازی کنیم تا پشیمان نشویم.
Iran, Islamic Republic of
ما ادعایی نداریم؛ ما وقت تعیین نمیکنیم؛ ما برای کسی تبلیغ بیجا نمیکنیم؛ ما وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستیم؛ ما از کسی اجر و مزدی نمیخواهیم و مزد ما تنها با خداست؛ ما تنها پیروان ولایت و شیفتگان یوسف زهرا(عج) هستیم؛ ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم. صدها مقاله درباره: بررسی و تطبیق احتمالی روایات و احادیث آخرالزمان، شخصیتها و نشانه ها ظهور؛ بررسی علمی حوادث و وقایع طبیعی و بحرانهای زیست محیطی آخرالزمان، بررسی بشارات بزرگان ایران و جهان درباره نزدیکی ظهور؛ بررسی و افشاگری درباره ماهیت فتنه و فتنه گران؛ بررسی مسائل سیاسی_اجتماعی روز ایران و جهان؛ بررسی مسائل منطقه خاورمیانه و توطئه های صهیونیست و استکبار جهانی؛ بررسی ماهیت و عملکرد فراماسونری جهانی؛ آخرین اخبار روز دنیا؛ و صدها مطلب جالب و خواندنی؛ همه و همه در سایت گروه فرهنگی مبشران ظهور http://www.u313.com
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
«بقیة الله خیر لکم ان کنتم مؤمنین...»(سوره هود آیه 86
)
«برترین عبادت ها، انتظار فرج است.» بحارالانوار،ج ۵۲،ص ۲۸۷، ح ۲.
امام سجاد(ع):«آن گروه از مردم عصر غیبت امام دوازدهم که امامت او را پذیرفته و منتظر ظهور او هستند، برترین مردم همه روزگاران هستند.» بحارالانوار، ج ۵۲، ص ۱۲۲، ح ۴.
آیت الله بهجت : ظهور نزدیک است! به پیرها هم بشارت می دهیم که زمان ظهور را درک خواهند کرد
خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما!
Iran, Islamic Republic of
لطفا خبرها رو با هم قاطی نکنین
اینکه گفته میشه ظهور با توجه به علامات نزدیکه با اینکه وقت دقیق مشخص کنیم فرق داره
ما روز و سالی رو مشخص نمیکنیم
بلکه باتوجه به علامات و سخن بزرگان مردمو از اینکه ظهور بسیار نزدیکه اگاه میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
کذب الوقاتون
تعیین کنندگان وقت ظهور دروغ گویند
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که زمان ظهور را می داند خداوند متعال است و حتی خود امام زمان (عج) هم نمی داند چه زمانی ظهور خواهد کرد و این گونه پیش بینی ها دروغ است
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا.
ظهور آقا امام زمان (عج) خیلی خیلی زود است اما باز هم نمیتوان گفت که فردا می آید یا هزار سال دیگر.
Iran, Islamic Republic of
در وقت ظهور به ادمهایی با اراده بالا نیاز دارند بیایید اراده مان را قوی کنیم
قاسم کریمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید به دست اندرکاران جهان امروز می خواستم بگم این گونه مطالب را در سایت نزارید .....چون غیر از امام زمان عج و خدا کسی دیگر نمی داند که امام زمان عج کی ظهور خواهد کرد .