پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
رهبرانقلاب در دیدار با خانواد شهید زاهدی:

شهادت شهید زاهدی موجب پیامدهای با ارزشی شد/ عظمت جمهوری اسلامی ایران به برکت شهادت او ظاهر شد

يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 880166
«مهدی فضائلی»، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبرانقلاب از دیدار مقام معظم رهبری، با خانواده شهید «زاهدی» خبر داد.
شهادت شهید زاهدی موجب پیامدهای با ارزشی شد/ عظمت جمهوری اسلامی به برکت شهادت او ظاهر شد
به گزارش جهان نيوز، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«رهبر انقلاب پس از نماز ظهر و عصر امروز و در دیدار با خانواده ‎شهید زاهدی(همزمان با چهلمین روز شهادت سردار سرلشکر زاهدی) گفتند: شهادت شهید زاهدی موجب پیامدهای با ارزش و با اهمیتی شد. عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد و همه اینها به برکت شهادت ایشان بود. او بدست اشقی‌الخلایق به شهادت رسید».
 



درجه سرلشکری شهید زاهدی به خانواده وی اعطا شد
همچنین صبح امروز سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در منزل شهید محمدرضا زاهدی به خانواده این شهید گفت: این درجه بنا به پیشنهاد سردار باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح برای ارتقاء درجه شهید، محضر رهبر معظم انقلاب پیشنهاد شد که ایشان هم پذیرفتند و این لوح را به یادبود این شهید برای ارتقاء درجه سرلشکری تقدیم شما می کنیم.

این درجه به پاس عمری مجاهدت و تلاش بی‌وقفه در جهت حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر باقری مطرح و با تایید حضرت آیت الله خامنه‌ای به خانواده ایشان اهدا شد.

سردار «محمدرضا زاهدی» از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، به مقام رفیع شهادت نایل شد.
https://jahannews.com/vdcg3z973ak97q4.rpra.html
jahannews.com/vdcg3z973ak97q4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *