پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 877731
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان تهران خبر داد.
۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار کيومرث عزيزی اظهار کرد: در راستای ترويج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جريان اجراي طرح نور با رويکرد پايش فعاليت ها در فضاي مجازی، با رصد ماموران پليس امنيت عمومی و فتا در فضاي مجازی، اطلاعاتی از فعاليت چند صفحه در خصوص انتشار تصاوير نامناسب و هنجارشکن بدست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی افزود: در اين راستا ماموران پليس امنيت عمومی، 21 صفحه اينستاگرامی با مجموع مخاطبان زياد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازي و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آنها نيز برخورد قانونی بعمل‌ آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پايان خاطرنشان کرد: پليس به صورت مستمر، فعاليت صفحه های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار مي دهد و در صورت بروز هرگونه جرائم در اين فضا، برابر قانون با افراد خاطي برخورد خواهد کرد لذا به افراد فعال در فضاي مجازي توصيه می شود در اين عرصه نيز با رعايت ضوابط و قوانين کشوري و رعايت هنجارهای اجتماعی فعاليت کنند.
https://jahannews.com/vdcae0na649n001.k5k4.html
jahannews.com/vdcae0na649n001.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *