چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
سخنگوی سپاه:

ادعای آسیب‌دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی کذب و عملیات روانی است

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 877279
سردار رمضان شریف انتشار اخباری از سوی یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.
ادعای آسیب‌دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی کذب و عملیات روانی است
به گزارش جهان نيوز، در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.

گفتنی است؛ پیش از این، روزنامه صهیونیستی «معاریو» در گزارشی مدعی شده بود که تصاویر ماهواره‌ای حداقل یک اصابت در یکی از ساختمان های رآکتور هسته‌ای دیمونا و دو اصابت در مجاورت آن را نشان می‌دهد.

پس از طرح این ادعا، یک منبع آگاه با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونسیتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس، تصریح کرد: این ادعای صهیونیست‌ها، کاملاً کذب و دروغ است.

این منبع آگاه با بیان اینکه همه نقاط سرزمین های اشغال در تیررس ایران است گفت: نیروگاه اتمی دیمونا جزو اهداف در عملیات تنبیهی اخیر نبوده اگرچه همگان به‌ویژه سران رژیم صهیونیستی امروز کاملا واقفند که هیچ نقطه ای در اراضی اشغالی نیست که دردسترس ما نباشد.
https://jahannews.com/vdchqqn6w23nqid.tft2.html
jahannews.com/vdchqqn6w23nqid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *