چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
امیرعبداللهیان:

با شدت بیشتری به خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 877277
وزیر امور خارجه ایران امروز در دیدار با وزیر خارجه مالت در نیویورک ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی این رژیم پاسخ خواهد داد.
با شدت بیشتری به خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
به گزارش جهان نيوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز (پنجشنبه) ۳۰ فروردین ماه در ملاقات با یان بورگ وزیر امور خارجه مالت که کشورش ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده دارد، در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ و اوضاع بین‌المللی و روابط دوجانبه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار که در نیویورک و در مقر سازمان ملل متحد برگزار شد، با تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیروهای مسلح ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چارچوب دفاع مشروع و براساس حقوق بین‌الملل صورت گرفت.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

امیرعبداللهیان همچنین از نقش سازنده و تلاش‌ دولت مالت به‌عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل متحد در راستای کمک به توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه قدردانی و تصریح کرد: عامل اصلی ثبات و امنیت در منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و برقراری آتش‌بس پایدار است.
https://jahannews.com/vdcfeedcew6de0a.igiw.html
jahannews.com/vdcfeedcew6de0a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *