دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

عامل اصلی شهادت شهیدشیبک دستگیر شد

دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 876146
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عامل اصلی شهادت شهید حسینعلی شیبک حین خروج از مرز در سراوان دستگیر شد.
عامل اصلی شهادت شهیدشیبک دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته عامل اصلی شهادت شهید «حسینعلی شیبک» حین خروج از مرز در سراوان دستگیر شد.

 سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در ۲۲ اسفندماه سال ۱۴۰۲ ستواندوم " حسینعلی شیبک" حین ماموریت کشف مواد مخدر و درگیری با اشرار مسلح در اثر اصابت گلوله در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان مهرستان توسط قاچاقچیان مواد افیونی و اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
فرمانده انتظامی استان گفت: دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی خود یکی از اشرار مسلح و عامل شهادت شهید شیبک را مورد شناسایی قرار داد و با اقدامات پلیسی ویژه و رصد اطلاعاتی مشخص شد نامبرده یکی از اعضای وابسته به گروهک‌های معاند است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از رصد و اقدامات شبانه روزی محل تردد عامل اصلی و دو نفر از مرتبطین در شهاد‌ت شهید والامقام شیبک که قصد خروج از کشور را داشتند در محور مواصلاتی شهرستان سراوان شناسایی و ضمن هماهنگی و تشریفات قضائی تیم عملیاتی پلیس به محل حضور متهمان اعزام و پس از اطمینان از حضور نامبردگان در یک عملیات غافلگیرانه، عامل اصلی و دو نفر همدستش دستگیر و خودرو پژو آنها نیز توقیف شد.

سردار جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار در برابر اشرار مسلح می‌ایستد و هرگز اجازه نمی‌دهد تا خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرز‌های میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می‌کنند، پایمال شود.
https://jahannews.com/vdcjxmeomuqeavz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxmeomuqeavz.fsfu.html
برچسب ها: شهادت شهید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *