دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

دعوت رئیسی از مردم برای حضور در راهپیمایی

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 869670
رییس جمهور با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حتماً من یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشکوه‌تر از همه سال‌ها خواهد بود.
دعوت رئیسی از مردم برای حضور در راهپیمایی
به گزارش جهان نيوز، سید ابراهیم رئیسی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز ۲۲ بهمن در گفت‌وگویی تلویزیونی، گفت: مردم عزیز ما مردم زمان‌شناسی هستند و می‌دانند حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در امیدآفرینی برای کشور و در یاس و ناامیدی برای دشمنان ایران اسلامی نقش دارد.

وی ادامه داد: حضور مردم همیشه امیدبخش و حماسه آفرین بوده و باید گفت که مساله ۲۲ بهمن و دهه فجر، دهه امید است و حضور مردم عزیز در راهپیمایی می‌تواند جلوه‌ای از انسجام ملی و امید به آینده باشد. حضور مردم می‌تواند شکرگزاری باشد نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی و می‌تواند جلوه‌ای باشد از میثاق با ولایت و رهبری.

رییس جمهور تصریح کرد: حتماً من یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضوری باشکوه‌تر از همه سال‌ها خواهد بود، چون انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته به اهداف مقدسش نزدیک و نزدیک‌تر شود و همانطور که رهبری انقلاب فرمودند ما به قله نزدیک شدیم و امید است که حضور مردم بتواند بسیاری از گره‌ها را بگشاید.
https://jahannews.com/vdcd5n0jzyt0996.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5n0jzyt0996.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *