دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۲
۳

معرفي ايران در مجله كودكان الجزائر +عکس

يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 868076
ويژه نامه معرفي ايران با عنوان "ايران، سرزمين تمدن و انقلاب" در شش صفحه در شماره جديد مجله كودك و نوجوان "غميضه" منتشر شد.
معرفي ايران در مجله كودكان الجزائر +عکس
به گزارش جهان نيوز، مجله "غميضه" به معني "قايم باشك" مجله معتبر و حرفه اي كودكان و نوجوانان الجزائر است كه پرونده معرفي ايران را به عنوان برداشتن گامي در راستاي معرفي ايران به مخاطبان خود منتشر كرده است.

كارشناسان و متخصصان ميراث فرهنگي در حوزه ديپلماسي اذعان دارند كه "كودكان و نوجوانان مهمترين گروه هدف در روايتگري هستند" و ضمن تاكيد بر اين گروه سني تصريح مي نمايند كه "روايتگري در ميراث فرهنگي سدي در برابر روايت هاي غربي است" و اين دقيقا چيزي است كه خوشبختانه در ويژه نامه اين مجله رخ داده، و جالب اينجاست كه طرح جلد اين شماره مجله نيز به اين پرونده اختصاص يافته است.
 

مطالبي كه در اين ويژه نامه براي مخاطب كودك و نوجوان از ايران اسلامي عرضه مي شود بعد از مقدمه اي در مشخصات كلي ايران عبارتند از: اشاره به قدمت تمدن ايران با معرفي معبد چغازنبيل و تخت جمشيد، معرفي سازه هاي آبي شوشتر، ميدان نقش جهان اصفهان و بادگيرهاي يزد، ميدان آزادي و پيروزي انقلاب ، موفقيت هاي علمي ايران بعد از انقلاب اسلامي و چهار چهره شاخص علم و فرهنگ ايران.

در اين ويژه نامه مسابقه اي كودكانه نيز طراحي شده كه به برندگان جوايزي تقديم خواهد شد.

اين اقدام را با توجه به شرايط حساس كشورهاي عربي الجزائر نسبت به ايران اسلامي بايد يك موفقيت بسيار بزرگ به شمار آورد كه مي تواند زمينه ساز اقدامات و برنامه هاي ديگر مشابه باشد و در ساير كشورها نيز اجرا شود.
 
https://jahannews.com/vdccm4q4e2bqex8.ala2.html
jahannews.com/vdccm4q4e2bqex8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرحبابکم
Portugal
در عکس دختر نوجوان داره حجاب از سرش برمیداره.... این یک واقعیته!!!
Iran, Islamic Republic of
حتما" میخواد بگه اگه بخوای به ایران بری و توقع داشته باشی توی هتلهای و مکانهای اقامتی و گردشگری تحویلت بگیرن باید کاری به کار حجاب و عفاف زنانه نداشته باشی !!!