سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

زدن زنگ آسمانی در صبحگاه مدارس

يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 866287
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش جزئیات اجرای برنامه زنگ آسمانی در مراسم صبحگاهی مدارس را تشریح کرد و گفت: بنا داریم محتوای قرآنی مراسم آغازین را به صورت هدفمند و از پیش طراحی شده با اهداف مشخص برنامه‌ریزی و تولید کنیم.
زدن زنگ آسمانی در صبحگاه مدارس
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، میکائیل باقری با بیان اینکه برنامه زنگ آسمانی با مشارکت رادیو قرآن به منظور پخش در مراسم آغازین مدارس تهیه و تنظیم شده است، اظهار کرد: یکی از فرصت‌های تربیتی و آموزش‌های هدفمند قرآنی در مدارس سراسر کشور، مراسم آغازین است که به همت مدیران، مربیان و معاونین پرورشی مدارس و همچنین نقش آفرینی دانش آموزان در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: محتوای مراسم آغازین مدارس براساس مناسبت‌ها و ایام مختلف، متنوع و گوناگون است که به تناسب زمان‌ها و روز‌ها برنامه ریزی و اجرا می‌شود از جمله این موارد سه شنبه‌های مهدوی، چهارشنبه‌های امام رضایی و سایر مناسبت‌هاست.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در این برنامه که به مدت ۵ دقیقه صبح‌ها ساعت ۷.۳۰ دقیقه از رادیو قرآن پخش خواهد شد، آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از دانش آموزان تلاوت خواهد شد و سپس توسط یکی از اساتید نکات اخلاقی و تربیتی همچنین مفاهیم آیات تلاوت شده، بیان می‌شود و در پایان نیز تعدادی سوال از محتوای اجرا شده مطرح خواهد شد که دانش آموزان می‌توانند به این سوالات به صورت پیامکی پاسخ دهند و به قید قرعه به تعدادی از دانش آموزان به صورت هفتگی جوایزی اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: از آنجایی که ساعت آغازین مدارس گاهی متفاوت خواهد بود، کانالی در شبکه دانش آموزی شاد و ایتا با عنوان زنگ آسمانی راه اندازی کرده‌ایم که مدیران مدارس، معاونین پرورشی و مدیران مدارس می‌توانند محتوای برنامه را دریافت کنند.
https://jahannews.com/vdcevp8vfjh8pwi.b9bj.html
jahannews.com/vdcevp8vfjh8pwi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *