دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

واکنش خانم مجری به حادثه تروریستی کرمان

جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 865143
مژده خنجری مجری گفت: هرکسی که از کشته شدن مردم مظلوم که بخشی از آنها زن و کودک بودند بخواهد خوشحالی کند، قاعدتا باید به انسانیت او شک کرد؛ حالا هر کسی با هر گرایش و تفکری که می‌خواهد باشد.
واکنش خانم مجری به حادثه تروریستی کرمان
به گزارش جهان نيوز، مژده خنجری مجری تلویزیون در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران توانا به جنایت تروریستی کرمان واکنش نشان داد و گفت: همه ما این حمله تروریستی را محکوم می‌کنیم و به مردمی که برای همدلی در روز مادر و سالروز شهادت حاج قاسم گرد هم آمده بودند و همه مردم ایران تسلیت می‌گوییم.

وی با بیان اینکه این فاجعه قلب همه را به درد آورد، افزود: هدفی که در پشت این وقایع وجود دارد، ترساندن مردم است. آنها می خواهند مردمی را بترسانند که همدل و همقدم پشت هم ایستاده‌اند و به قهرمانان بزرگ کشورمان احترام می‌گذارند اما راه به جایی نخواهند برد.

این مجری در پاسخ به سوالی درباره ابراز خوشحالی دشمنان ایران از جمله علی کریمی از این کشتار مردم در کرمان، تصریح کرد: هرکسی که از کشته شدن مردم مظلوم که بخشی از آنها زن و کودک بودند بخواهد خوشحالی کند، قاعدتا باید به انسانیت او شک کرد؛ حالا هر کسی با هر گرایش و تفکری که می‌خواهد باشد. 

خنجری خاطرنشان کرد: شهدای این جنایت تروریستی، مردم و خانواده‌هایی مظلوم و بی‌گناه بودند. 
https://jahannews.com/vdceen8vxjh8pzi.b9bj.html
jahannews.com/vdceen8vxjh8pzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *