دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

انتقاد پویانفر از بی‌اخلاقی‌های جامعه مداحی

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 859333
محمدحسین پویانفر مداح سرشناس کشورمان در فضای مجازی خود از بی‌اخلاقی‌های مرسوم در جامعه مداحی و هیأتی کشور انتقاد کرد.
انتقاد پویانفر از بی‌اخلاقی‌های جامعه مداحی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمدحسین پویانفر مداح سرشناس کشورمان در فضای مجازی خود از بی‌اخلاقی‌های مرسوم در جامعه مداحی و هیأتی کشور انتقاد کرد. او نوشت:

روزگارِ عجیبی شده؛ و برخی آدم‌ها عجیب‌تر! عالِم و مداح می‌میرد،‌ فحش می‌دهند! خادم و گریه‌کنِ اهل‌بیت می‌میرد، دشنام می‌دهند!

محرّم و فاطمیه می‌شود،‌ یک‌جورِ دیگر لجن‌پراکنی می‌کنند! نه خبری از اخلاق و ادب است و نه تقوا و حیایِ کلام. حُرمَت نیز گویا برای‌ برخی تعریف نشده! نه در قبال آن‌که از دنیا رفته،‌ نه کسانی که عزادارند! و چه زیبا فرمود مولایمان علی(ع): «اَدَّبْتُ نَفْسى فَما وَجَدْتُ لَها بِغَیرِ تَقْوَى الاْلهِ مِنْ اَدَبِ» ادبی بالاتر از تقوا نیافتم.

من نه اهلِ فرقه‌ای هستم و نه گروهی،‌ فقط این را می‌دانم،‌ که جز چهارده‌ معصوم، هر آدمی می‌تواند اشتباه کند، اشتباه بنویسد و اشتباه بگوید! چه عالِم باشد، چه پیرغلام!
ولی انتقاد بدونِ منطق و ادب، از دایره‌ انصاف خارج است و اما وظیفه‌ من در قبالِ دوستداران سیدالشهداء،‌ ادب و احترام، در زمان حیات و پس از آن است، همین.
https://jahannews.com/vdcip3avpt1awp2.cbct.html
jahannews.com/vdcip3avpt1awp2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *