جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۲

بذرپاش: ساخت و ساز مسکن سرعت گرفت

جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۰۹
کد مطلب: 845858
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش سرعت ساخت و ساز مسکن گفت: ۸۰ درصد از مصالح ساختمانی تولید داخل امکان صادرات دارد
بذرپاش: ساخت و ساز مسکن سرعت گرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان؛ گفت: امروز فراوانی تولیدات ایرانی و مصالح ساختمانی ایرانی گسترده‌تر از مرز‌های ایران است و به خارج از مرز‌ها کشیده شده است که نشان دهنده رشد در صنعت ساختمان است.

وی افزود: حدود ۸۰ درصد از محصولات صنعت ساختمانی ما در کشور امکان صادرات دارند و ۷۵۰ عدد از شرکت‌های داخلی در این نمایشگاه شرکت کردند و ظرفیت بزرگی در این حوزه در کشور وجود دارد و ما باید بازارسازی گسترده‌ای در این حوزه انجام دهیم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: پروژه نهضت ملی مسکن این روز‌ها با شتاب بیشتری در مسیر تک ویلایی گرفته شده است و ساخت و ساز آغاز شده که ضرورت دارد در ساخت این واحد‌ها از نماد ایران زمین بهره کافی ببریم.

بذرپاش گفت: صادرات مصالح ساختمانی از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار است و بنا بر این است با پذیرایی از مهمان خارجی در کشورمان این موضوع مورد توجه قرار بگیرم.

وی از تأسیس از نمایشگاه دائمی در شهر دمشق و ارائه پیشنهاد آن به دولت سوریه خبر داد.

بذرپاش گفت: صادرات مصالح ساختمانی از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار است و بنا بر این است با پذیرایی از مهمان خارجی در کشورمان این موضوع مورد توجه قرار بگیرد.

وی از تأسیس از نمایشگاه دائمی در شهر دمشق و ارائه پیشنهاد آن به دولت سوریه خبر داد.
https://jahannews.com/vdcfttdccw6djca.igiw.html
jahannews.com/vdcfttdccw6djca.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کجا ساخت و ساز رونق گرفته !!؟
Iran, Islamic Republic of
ساخت وساز پیشکش شما.از حداکثر مبلغ افزایش اجاره بها چه خبر!کسی در کشور سراغ دارید از آن تبعیت کرده باشد؟پیگیری ونظارت شما به کجا انجامید؟