سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۴

دروغ بزرگ استعفای شهردار

چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 842011
یک روز وزیری از یک وزارتخانه استعفا می‌دهد، می‌گویند قرار است شهردار تهران تصدی آن وزارتخانه را برعهده گیرد و با شهرداری خداحافظی کند.
دروغ بزرگ استعفای شهردار
به گزارش جهان نیصوز به نقل از همشهری، یک روز وزیری از یک وزارتخانه استعفا می‌دهد، می‌گویند قرار است شهردار تهران تصدی آن وزارتخانه را برعهده گیرد و با شهرداری خداحافظی کند. روز دیگر غیبت شهردار در جلسات مختلف بهانه   دستشان می‌دهد تا دوباره خبر کذب استعفای شهردار تهران را سرتیتر روزنامه‌هایشان کنند. گویا هر زمان که تیتر کم می‌آورند یا نمی‌دانند دقیقا باید در حوزه شهر و شهرداری به چه مسائلی بپردازند، استعفای شهردار تهران تنها سوژه آنان می‌شود و به بیان آرزوهای خود می‌پردازند.
حاضرنبودن شهردار تهران در برنامه قرار خدمت یا عدم‌صدور دستورات کتبی جدید پس از سفر بروکسل، دلایل جدید برای ادعای استعفای زاکانی عنوان شده و می‌گویند این استعفا به‌دلیل اختلافاتش در کمیسیون ماده 5 و شورای‌عالی معماری و شهرسازی است. مشکلات موجود در شهر که علاج هرکدام نیاز به برنامه جدی و تمرکز کافی دارد را روانه گوشه و کنار کرده و با خبر استعفا یا عدم‌استعفا شهروندان را به شنیدن حواشی دعوت می‌کنند.

متأسفانه این دسته از خبرها با سرعت بیشتری از آنچه در شهر رقم خورده و اقدامات مثبتی که صورت گرفته، دیده و پرداخته می‌شود؛ آنانی که منتظر استعفای شهردار هستند و غیابش در جلسات بعد از سفر بروکسل را دلیل بر استعفا یا قهر تلقی می‌کنند. مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران از اساس استعفای شهردار را تکذیب کرد و گفت: خبر استعفای زاکانی دروغ دیگری است که مطرح شده است. وقتی یک نفر کار می‌کند، همه به او می‌تازند و کسانی که کار نکرده‌اند و از کار و فعالیت در شهر ناراحت هستند، دروغ‌پردازی می‌کنند. ما دوشنبه با آقای زاکانی جلسه داشتیم و چیزی مبنی بر استعفا نیامده و باید این مسائل از نظر قانونی پیگیری شود.

در جلسه با شهردار، مسائل زیادی را مطرح کردیم و اینکه حال مطرح می‌شود ایشان استعفا داده‌اند، جای تعجب دارد. علت این مسائل معلوم است، وقتی دیده می‌شود عده‌ای کار می‌کنند، عده‌ای دیگر به جنب‌وجوش و تکاپو می‌افتند که نگذارند کار کنند.

شهر ما مشکلات زیادی دارد؛ مشکل اتوبوس و مترو را داریم و بارها گفته‌ایم و راه‌حل هم داده‌ایم که باید اجرا شود، اما متأسفانه به جای فرصت‌گذاشتن برای این مشکلات اصلی باید با این مسائل حاشیه‌ای دست و پنجه نرم کنیم‌. او در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا از روزنامه‌ای که شایعه استعفای شهردار را مطرح کرده شکایت خواهد شد یا خیر؟ گفت: این موضوع را باید، بخش حقوقی و روابط‌عمومی شهرداری دنبال کنند.

شهردار تهران پس از بازگشت از بروکسل در جلسات کاری بسیاری حضور پیدا کرد. برخی از برنامه‌های شهردار تهران در این مدت به شرح ذیل است:

دیدار با سردار رادان و همراهان

شرکت در 2 جلسه شورای ویژه معاونان شهردار

شرکت در جلسات هیأت دولت

حضور در دانشگاه خواجه نصیر

عیادت از مهندس چمران

حضور در مراسم سالگرد شهید چمران

جلسه درآمدی با حضور 8 منطقه

جلسه فرماندهی سپاه در خصوص پل ارتباطی حرم با گلزار شهدا

جلسه هیأت امنای سازمان فرهنگی هنری

نشست مشترک هیأت دولت با مدیران ارشد قوه قضاییه

جلسه با دکتر صفری (معاون اقتصادی وزیر امور خارجه)

دیدار با شهردار کرمان و اعضای شورای شهر کرمان

جلسه حجاب و عفاف

جلسه هفتگی با رئیس و نایب رئیس شورای شهر

جلسه با رئیس دیوان عدالت اداری کشور

جلسه سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)

جلسه کمیسیون ماده 5
https://jahannews.com/vdcdfx0jfyt0oz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdfx0jfyt0oz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جلسه با دکتر صفری (معاون اقتصادی وزیر امور خارجه)؟!!!
Iran, Islamic Republic of
ارتباط شهردار با شرکت در جلسه سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) را می فرمایید؟
Iran, Islamic Republic of
کاشکی از دستاوردهایحضور شهردار تهران در نشست هم‌اندیشی شهرداران حاضر در چهاردهمین کنگره جهانی متروپلیس می فرمودید.
Iran, Islamic Republic of
پاکدستی دکتر زاکانی خاری درچشم منتقدها