جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 31 May 2024
 
۰
۴

حذف شارژرها از جعبه‌های گوشی!

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 794038
دو سال قبل، آیفون شارژر را از جعبه‌هایش حذف کرد و آن زمان مورد تمسخر سامسونگ قرار گرفت و حتی ادعا شد که اپل برای فروش جداگانه شارژر اقدام به این کار کرده است اما حالا سامسونگ هم شارژر را از جعبه تمام گوشی‌هایش حذف کرده است.
حذف شارژرها از جعبه‌های گوشی!
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، شاید تصمیم جدید سامسونگ، طرفداران این برند را در آینده دچار مشکل کند. دو سال قبل، آیفون شارژر را از جعبه‌هایش حذف کرد و آن زمان مورد تمسخر سامسونگ قرار گرفت و حتی ادعا شد که اپل برای فروش جداگانه شارژر اقدام به این کار کرده است اما حالا سامسونگ هم شارژر را از جعبه تمام گوشی‌هایش حذف کرده است.

هر چند گفته می‌شود این اتفاق به دلیل حفظ محیط زیست در حال رخ دادن است اما برخی بر این باورند که شرکت‌ها برای فروش شارژر به صورت جداگانه اقدام به این کار می‌کنند. کاربری نوشت: «اول هدفون‌ها رو حذف کردن و دیدن صدای کسی در نیومد و سود بیشتری بردن، حالا اقدام به حذف شارژر کردن، همین جوری پیش بره باید گوشی رو قطعه قطعه بخریم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس صد رحمت به تولیدات داخلی خودمون که کنار شارژر قاب ژله ای هم توی جعبه میزارن
علی
Iran, Islamic Republic of
آره با گلس
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
United States
سیاست خودروسازان ما را یاد گرفتند!!!! شارژر و هدفون و ..... همگی آپشن محسوب می‌شوند!!!!