دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۲

آتش سوزی بازار کفاش‌های تهران مهار شد

شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 791585
حادثه آتش سوزی بازار کفاش‌های تهران پس از ساعاتی تلاش توسط آتش نشانان مهار شد.
آتش سوزی بازار کفاش‌های تهران مهار شد
به گزارش جهان نيوز، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزئیات وقوع حریق در بازار کفاش‌ها و تیمچه حاجب الدوله بازار تهران به ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۳ امروز با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی گسترده مهار شد و آتش نشانان مشغول عملیات لکه گیری و تخلیه دود هستند.


حوالی ساعت ۱۳ امروز با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی گسترده مهار شد و آتش نشانان مشغول عملیات لکه گیری و تخلیه دود هستند.

سید جلال ملکی افزود: حدود ۳۰ باب مغازه در این حادثه دچار آتش سوزی شد که بدلیل شدت حرارت و آتش بخش زیادی از سقف‌های تیمچه حاجب الدوله بازار تهران ریزش کرد.






سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان در کنار عملیات لکه گیری مشغول عملیات جستجو هستند و امیدواریم که فردی در زیر این آوارها نباشد.

این حادثه آتش سوزی در بازار تهران ساعت ۷:۳۸ امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بی درنگ ماموران بیش از پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *