چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۹

پزشکیان: احتمال تکرار آبان ۹۸ هست!

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 781519
پزشکیان نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در یک استوری اینستاگرامی از امکان تکرار حوادث تلخ گفته است!
پزشکیان: احتمال تکرار آبان ۹۸ هست!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، هسته سخت اصلاحات برای بازسازی شورش خیابانی خودش را آماده می کند، افرادی چون حجاریان و تاج‌زاده در لابه‌لای سخنان خود از «اعتراض کور در خیابان» به عنوان تنها راه حل بقا یاد کرده اند. در حالی اصلاح طلبان با بهانه هایی چون گرانی کالاهای اساسی  و وضعیت بورس آدرس اعتراضات  را می دهند که هنوز ۱۰۰ روز از آغاز کار دولت رئیسی نگذشته است و این دولت هنوز مشغول ارزیابی میزان خسارت‌ها و آورار های باقی مانده از دولت مطلوب اصلاح طلبان است.

بانیان وضع موجود به جای آنکه مسئولیت ۸ سال ناکارآمدی دولت روحانی را پذیرفته و برای بهبود وضعیت تلاش کنند؛ دست پیش را گرفته و به عنوان مدعی به صحنه آمده اند! در لابه‌لای اظهارات خلاف امنیت ملی اصلاح‌طلبان؛ افرادی وجود دارند که هنوز متوجه نشده‌اند عرصه امنیت ملی، شوخی و بازی نیست و نباید با هر اقدام غلطی، این عرصه را دستکاری کرد. این گروه تصور می‌کنند که در کشور هیچ قاعده و قانونی نیست و برای یادآوری رفتارهای قلدرانه در فتنه ۸۸، هرازگاهی با رفتارها و گفتارهای‌شان به دیگران می‌گویند که ما هنوز به دنبال آشوب خیابانی هستیم.

در همین رابطه، مسعود پزشکیان نماینده مجلس، در صفحه اینستاگرامی‌اش یادداشتی را منتشر کرده است که حال و هوای ذهنی اصلاح طلبان را به خوبی نشان می دهد. عضو ارشد ستاد انتخاباتی روحانی نوشته است که وقتی دولت مشکلات مردم را حل نکند؛ خاطرات تلخ دی ماه ۹۶ و آبان ۹۸ تکرار می شود. البته این نماینده اصلاح طلب توضیح نداده است که در هشت سال گذشته چرا دولت مطلوب ایشان قدمی در جهت بهبود اقتصاد و معیشت مردم برنداشته و با رفع مسئولیت از خود اعلام کرد که صبح جمعه از گران شدن بنزین با خبر شده است!
 

تمسخر مردم از سوی رئیس جمهور وقت باعث شد عصبانیت جامعه شده و فرصتی فراهم گردید که  ۳ روز نظام درگیر برخورد با اوباش و داعشی ها در چند شهر گردد. باید پزشکیان توضیح دهد که چرا و به چه علت مردم را تشویق به آشوب می‌کند آن هم در زمانی که کل کشور بواسطه عملکرد اصلاح‌طلبان و دولت روحانی در بحران اقتصادی گرفتار است.

دولت سیزدهم توانسته در عرض ۳ ماه بخشی از لایه های بی کفایتی را پاکسازی کرده و با سفر به شهرهای محروم کشور دستگیر مستضعفان باشد. اگر این نماینده پرادعای مجلس به خود زحمت داده و به مناطق محروم و خانه های کپری سر بزند از زبان بسیاری خواهد شنید که می گویند تازه بعد از سال ها طعم دولت‌داری را چشیده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه خبرتونه ؟
Iran, Islamic Republic of
ایشون نماینده مردم این کشوره ؟؟؟!!
خدا را شکر تموم شدن
Iran, Islamic Republic of
واقعا این اصلاح طلبان چی میخوان از جون این کشور؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
ما که اصلاطلب هایی رو که دیدیم دنبال آشوب و از بین بردن آرامش مردم بود!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
من همیشه در باره جناب پزشکیان .... علت رد صلاحیت ایشان از طرف شورای نگهبان را نمی فهمیدم . ولی این چند وقت چند اظهار نظر عجیب از ایشان شنیدم که شاکله فکری ایشان بر بنده بیشتر اشکار گردید و بنده امروز با این سخنان ایشان به شورای محترم نگهبان ایمان بیشتری اوردم
Iran, Islamic Republic of
......!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چقدر برخی اصلاحطلبان عاشق آشوب و بهم زدن مملکت هستند . سال 78 که دولت خودشون سر کار بود و سال 88 که کاندیدشون رای نیاورد و سال 98 هم که دوباره دولت خودشون سرکار بود و الانم چون دوباره سرکار نیستن عاشق بهم زدن مملکت هستند . .
Iran, Islamic Republic of
دست بردار نیستید هنور!؟
قرچک
Iran, Islamic Republic of
آقای پزشکیان دنبال چی هستید ....