جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سیدرضا مرتضوی و مهدی دوستی استانداران اصفهان و هرمزگان شدند

يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب: 777854
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران اعضای دولت پس از بررسی سوابق سیدرضا مرتضوی و مهدی دوستی، به آنها به ترتیب به عنوان استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان رأی اعتماد دادند.
استانداران اصفهان و هرمزگان انتخاب شدند
به گزارش جهان نيوز، در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت، استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

در این جلسه که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضای دولت پس از بررسی سوابق آقایان سیدرضا مرتضوی و مهدی دوستی، به آنها به ترتیب به عنوان استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان رأی اعتماد دادند.

مرتضوی دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مواد – تولید آهن و فولاد، کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مواد – متالورژی استخراجی و همچنین دکتری در رشته مهندسی مواد – مواد پیشرفته از دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی پیش از این به عنوان مدیر مرکز توسعه خوشه های صنعتی استان اصفهان، قائم مقام مدیرعامل و معاون صنایع کوچک و عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان، مشاور استاندار اصفهان و مشاور بنیاد نخبگان و مدیر طرح توانمندسازی مسئولیت داشته است.

دوستی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.

معاونت فنی و مهندسی و عضو هیئت رئیسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سه دوره مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انرژی و مجری حدود ۲۰ پروژه محرومیت زدایی در استان های خوزستان و هرمزگان، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی بشمار می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم استاندار جدید مانع بکار گیری افراد دولت قبل شود ما کمبود در زمینه مدیران دلسوز نداریم!