دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱
۷

مبتکر «دکتر سلام» کرونایی شد

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 721707
رضا یوسفی در پی بیماری پدر به لاهیجان رفت اما کرونا امان به پدر نداد و رضا هم درگیر شد و امروز خبرفوت او را ناباورانه دریافت کردم.
مبتکر «دکتر سلام» کرونایی شد
به گزارش جهان نيوز، دکتر علی دارابی از درگذشت یکی از مدیران صداوسیما خبر داد:

«رضا یوسفی محله» از مدیران با تجربه، خلاق و کاربلد سازمان صداوسیما به رحمت خدا پیوست. درسال ٩٠ که معاون سیما بودم برنامه ای کوتاه و تاثیرگذار درحوزه پزشکی و سلامت را از شبکه آموزش درخواست کردم"دکترسلام" برنامه ای بود که یوسفی عزیز طراحی و به پخش رساند. برنامه ای که پزشکان درجه یک کشور درکمتر از ٤ دقیقه مباحث مبتلابه جامعه را طرح می کردند.
 
رضا یوسفی در پی بیماری پدر به لاهیجان رفت اما کرونا امان به پدرنداد و رضا هم درگیر شد و امروز خبرفوت او را ناباورانه دریافت کردم.

خدایش بیامرزد  و به خانواده و همه بازماندگان صبر وشکیبایی عنایت فرماید.سازمان صداوسیما یکی ازبهترین کارشناسان و مدیران خود را ازدست داد به همه همکاران عزیزم تسلیت می گویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا سلامتی بده
Bulgaria
وای خدا مسئله انتقال خیلی جدی است
United States
تعداد کشته ها و مبتلایان خیلی بیشتر است .....
Iran, Islamic Republic of
سندش؟
Iran, Islamic Republic of
ديگه اين فيلم سوخته يعني ميخواد بگه ماهم تلفات داديم
فاطمه
Romania

برنامه ی دکتر سلام کلی دلمون رو خنک میکرد . هر چند موشکم باعث نمیشه دکتر به کارای بدش فکر کنه چه برسه به چند تا حرف حساب ....
اشتباه نشه!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نشه!!
مرحوم یوسفی مبدع برنامه دکتر سلام که یک برنامه پزشکی بود و از شبکه آموزش پخش می شد بودند و این موضوع با برنامه طنز دکترسلام که با سیاسیون شوخی میکنه فرق داشت.