يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱۱۱
روحانی:

تنها دلیل عزت ملت ایران مقاومت است

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 712375
رئیس جمهور تأکید کرد: هیچ تردیدی نداریم، اگر امروز ملت ایران در دنیا عزیز بوده و سخن‌مان در جهان شنونده داشته و گوش شنوای فراوانی برای منطق ملت ایران وجود دارد، تنها به دلیل مقاومت و ایستادگی این ملت بزرگ است.
تنها دلیل عزت ملت ایران مقاومت است
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) به همه مسیحیان ایران و جهان، گفت: میلاد حضرت مسیح(ع) را باید به همه مسلمانان جهان نیز تبریک بگوییم، او یکی از پیامبران بزرگ الهی است و این روز عیدی برای مسلمانان و مسیحیان بشمار می‌رود.

رئیس جمهور افزود: حضرت عیسی مسیح(ع) پیامبر نور، دوستی، رحمت و مودت در میان مردم بود و قرآن کریم نیز به مسلمانان یادآور می‌شود که با اهل کتاب نقاط مشترک مهمی داریم که باید به آنها توجه کنیم.

دکتر روحانی ادامه داد: خداوند به پیامبر اسلام(ص) یادآور می‌شود که اهل کتاب را نسبت به آنچه موجب وحدت آنها با مسلمانان می‌شود، فرا بخوان. بنابراین ما باید به سمت دوستی و برادری با همه مسلمانان و اهل کتاب در چارچوب تعالیم اسلام بپردازیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: خداوند نسبت به بحث، مجادله و مناظره با اهل کتاب نیز در قرآن می‌فرماید: «جز آنهایی که فشار می‌آورند و ستمگر هستند هنگامی که با اهل کتاب مباحثه و صحبت می‌کنید به بهترین و نیکوترین شیوه با آنان رفتار کرده و سخن بگویید.»

دکتر روحانی تصریح کرد: باید از قرآن نسبت به سلوک با اهل کتاب و جهانیان و همزیستی مسالمت‌آمیز در این روزهای مبارک بیاموزیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در این ایام برای ما ملموس‌تر شد که مشکلاتی که به واسطه فشار آمریکا و از لحاظ اقتصادی برای مردم وجود دارد، تنها منحصر به ملت ایران نیست، افزود: در اجلاس 4 جانبه ایران، مالزی، ترکیه و قطر دیدیم که کشورهای دیگر هم در تعامل با آمریکا با مشکلاتی مواجه هستند.

دکتر روحانی ادامه داد: یکی از سران کشورهای حاضر در این اجلاس عنوان کرد که برخی سلاح‌ها را از آمریکا خریداری کرده و امروز که نیاز به قطعات و تعمیرات داریم، آنها به گونه‌ای برخورد می‌کنند که باید چند برابر هزینه آن را پرداخت کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در زمینه مسایل بانکی و مالی اتفاق نظری در این اجلاس وجود داشت که جهان باید خود را از دلار خلاص کرده و راه‌حلی را پیدا کند، اظهار داشت: موضوع رمز ارزها، مبادله با پول ملی و مبادلات از طریق طلا مسایلی بود که در این اجلاس مطرح شد و مورد اتفاق‌نظر 4 کشور بود که باید برای آنها راه‌حل پیدا کنیم.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: مشکلاتی که امروز ملت بزرگ ایران با آن مواجه است، دیگران هم کم و بیش با آن مواجه هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز همه کشورها از جمله کشورهایی که در اجلاس اخیر مالزی حضور داشتند، آمریکا را مقصر اصلی در ماجرای فشار به ملت ایران می‌دانند، گفت: هیچ کس در این مسأله تردید ندارد که جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود به طور کامل عمل کرده و در چارچوب صلح، ثبات و امنیت منطقه و جهان گام برداشته و این طرف مقابل است که تعهدات خود را زیر پا گذاشته است.

دکتر روحانی تصریح کرد: این موضوع مهمی است که امروز افکار عمومی فرهیختگان، سیاستمداران و حتی قدرت‌های سیاسی جهان نه تنها در دل بلکه با زبان به آن اعتراف می‌کنند که ایران راه و مسیر درستی را انتخاب کرده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در ماه‌های اخیر به دنبال آن بودند که همه جا اعلام کنند، آماده مذاکره با ایران هستند و این ایران است که پای میز مذاکره نمی‌نشیند، افزود: این توطئه‌ای بود که هم در سازمان ملل و هم پس از آن در تعامل با دیگر کشورها موفق به شکست آن شدیم و در سفر به ژاپن هم بار دیگر تکرار شد که ما در مذاکره و صحبت کردن با هیچ کس مشکلی نداریم.

دکتر روحانی ادامه داد: اگر امروز کشورهای 1+5 نسبت به عمل به همه تعهدات خود اراده داشته باشند و بخواهند اشتباهات گذشته را جبران کنند، آماده گفتگو هستیم و اینطور نیست که بخواهیم بگوییم، راه بازگشت وجود ندارد؛ این موضوع را در سفر ژاپن به طور واضح بیان کردیم و در این راستا نیز پیشنهاداتی هم از سوی ژاپن و هم از سوی ما ارایه شد که آنها را دنبال می‌کنیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: هیچ تردیدی نداریم، اگر امروز ملت ایران در دنیا عزیز بوده و سخن‌مان در جهان شنونده داشته و گوش شنوای فراوانی برای منطق ملت ایران وجود دارد، تنها به دلیل مقاومت و ایستادگی این ملت بزرگ است.

دکتر روحانی اظهار داشت: وقتی ملتی بزرگ در برابر فشارها ایستاده و برغم سختی‌ها و مشکلات ایستادگی می‌کند، موفق خواهد شد.

رئیس جمهور افزود: هنگامی که رقم بزرگی از درآمد کشور دچار مشکل می‌شود، طبیعی است که این مشکلات به مردم منتقل می‌شود و اگر بخشی از منابع درآمدی ما به هر دلیل دچار مشکل شود، مردم آن را در زندگی خود احساس می‌کنند، اما در عین حال ملت ایران از لحاظ مقاومت، ایستادگی و هوشیاری نسبت به شرایط از آگاهی بالایی برخوردارند و مطمئن هستند این مقاومت ما را به موفقیت نهایی و پیروزی حتمی می‌رساند.

دکتر روحانی تأکید کرد: هیچ راهی برای دشمنان و مخالفان ملت ایران جز تسلیم در برابر اراده ملت وجود ندارد و این را با همه وجود لمس می‌کنیم، چرا که هر ماهی که می‌گذرد تلاش آنها برای مذاکره و پیدا کردن راه‌حل بیشتر می‌شود. البته ممکن است راه‌حلی که آنها ارایه می‌دهند، برای ما قابل قبول نباشد، اما اصل اینکه همه مطمئن هستند مردم ایران موفق بوده و سر تسلیم فرود نمی‌آورند، نکته مهمی است که امروز به خوبی ملموس است.

رئیس جمهور با بیان اینکه براساس آمار و ارقام، کارآفرینان و شرکت‌های دولتی و خصوصی در این ایام به خوبی فعالیت داشته‌اند، گفت: آمار 9 ماهه کشور در تراز تجاری خارجی مثبت است و این به معنای آن است که صادرات و واردات غیرنفتی کشور متعادل بوده و حتی در برخی زمینه‌ها صادرات بیشتر بوده و امروز تراز تجاری ما مثبت است و این به معنای تلاش و کوشش همگان است.

دکتر روحانی افزود: اینکه در 9 ماه اخیر بانک مرکزی همواره اعلام کرده که در سامانه نیما مشکلی برای پرداخت ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز کشور ندارد، نکته‌ای حائز اهمیت است و دولت برای هر چیزی که مورد نیاز است توان پرداخت دارد.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز با کشورهای مختلف شیوه‌های جدیدی را برای تجارت یافته‌ایم و با کشورهایی نظیر هند، مالزی، ترکیه، چین و روسیه گام‌های جدیدی را در تجارت برداشته‌ایم.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: شرکت‌های ژاپنی در سفر اخیر به این کشور مشتاقانه اعلام کردند که دفاتر خود را در تهران تعطیل نکرده و به طور فعال با ایران در حال همکاری هستند، البته در برخی موارد همکاری‌ها کاهش یافته که به دنبال یافتن راه‌حل برای جبران آن هستیم.

رئیس جمهور افزود: در مجموع حرکت دولت، کارآفرینان و مردم درست است به گونه‌ای که براساس آمار سازمان برنامه و بودجه در رابطه با وضعیت خزانه کشور در 9 ماهه اخیر 261 هزار میلیارد تومان منابع درآمدی در این مدت استحصال شده است که هر چند نسبت به مصوب بودجه مقداری کمتر است، اما نسبت به وضع سال گذشته 114 درصد است و این نشان می‌دهد که درآمد ما نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

دکتر روحانی ادامه داد: مصارف در 9 ماه اخیر 289 هزار میلیارد تومان و نسبت به سال گذشته 13 درصد بیشتر بوده است؛ درست است که مردم ما از لحاظ معیشتی دچار مشکلاتی شده‌اند، اما نسبت به آنچه دشمنان شایع می‌کنند که ایران دچار مشکل شده است، اینطور نیست که دولت نتواند کشور را اداره کرده و نتواند آنچه مورد نیاز و ضرورت مردم است را تأمین کند.

رئیس جمهور اظهار داشت: در 9 ماه اخیر 36 هزار و 53 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی از محل بودجه عمرانی کشور پرداخت کردیم که این رقم نسبت به سال گذشته 3 درصد افزایش داشته است.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه شرایط کشور در زمینه منابع درآمدی، مصارف، مخارج و تأمین بودجه عمرانی نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، گفت: می‌توانیم سال آینده هم شرایط بهتری را داشته باشیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: اگر دوستانی که نسبت به بودجه دولت برای سال آینده  نقد می‌کنند، راه‌حل بهتری ارائه دهند ما از آن استفاده می‌کنیم، اما ما آنچه را فکر می‌کنیم که با همه تلاش امکان تحقق دارد  محاسبه کرده‌ایم.

دکتر روحانی ادامه داد: با تلاش و کوشش عادی ممکن است برخی ارقامی که در بودجه آمده، مقداری درشت‌ جلوه کند، اما حتماً با کوشش و تلاش بیشتر امکان دستیابی به آن وجود دارد و این وابسته به تلاش همه جانبه است و همه باید فعالیت کنیم تا به نقطه مطلوب برسیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمک معیشتی دولت به خانوارها که از ماه گذشته پرداخت آن آغاز شده است، گفت: براساس آمار به 17 میلیون و 687 هزار و 601 خانوار این کمک معیشتی پرداخت شده است که البته براساس اعلام نیاز و بررسی‌هایی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام داده این رقم افزایش خواهد داشت.

دکتر روحانی ادامه داد: مردم اطمینان و اعتماد داشته باشند که دولت ارائه این کمک معیشتی را برای کاهش مقداری از مشکلات آنان  ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور با اشاره به آمار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره طرح کمک معیشتی خانوارها، مبنی بر اینکه در استان‌هایی که مصرف بنزین آنها بالاتر بوده، کمک معیشتی کمتری داشته‌ایم و در استان‌هایی که مصرف بنزین آنها پایین‌تر بوده کمک معیشتی بالاتری انجام شده است، گفت: این موضوع نشان از این است که این اقدام دولت به اجرای عدالت کمک خواهد کرد، البته باید برای اجرای عدالت در کشور، گام‌های بیشتر و مهم‌تری برداشته شود.

دکتر روحانی با اشاره به ناسالم بودن هوا در برخی استان‌ها و شهرهای کشور و اینکه بخاطر این شرایط مجبور به برخی تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات هستیم، گفت: ملت عزیز ایران می‌دانند که دولت‌های یازدهم و دوازدهم قدم‌های خوبی را در مسأله محیط زیست برداشته است که البته حتماً کافی نیست و باید تلاش کنیم تا راه‌حل‌های مناسب را برای کاهش آلودگی هوا پیدا کنیم و هر چه را که موجب آلودگی می‌شود کاهش دهیم.

رئیس جمهور تبدیل وسایل بنزینی و گازوئیل‌سوز به گازسوز، تلاش برای اصلاح سوخت موتور سیکلت‌ها و جدیت و تلاش مضاعف در اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروها را از جمله اقدامات مهم در این راستا دانست و گفت: اینکه مردم در این روزها به وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس پناه آوردند به معنای آن است که دولت و شهرداری‌ها باید همه دست به دست هم داده و ناوگان حمل و نقل عمومی را تقویت کنیم.

دکتر روحانی اظهار داشت: اگر وسایل نقلیه عمومی تقویت شود، هم آلودگی‌ها کاهش یافته و هم مردم دیگر نیازی به استفاده از وسایل نقلیه شخصی ندارند، بنابراین همه تلاش خود را بکار بگیریم تا مردم از هوای پاک و سالم برخوردار شوند و این جزو حقوق شهروندی مردم است که از هوای پاک و سالم استفاده کنند و باید مشکلات را در این راستا برطرف کنیم.

رئیس جمهور از وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، نفت، نیرو و رئیس سازمان محیط زیست و سایر مسئولانی که در این راستا می‌توانند نقش‌آفرینی کنند، خواست تا در راستای حل و فصل مشکلات و انجام اقدامات برای کاهش آلودگی هوا تلاش کنند.

دکتر روحانی ادامه داد: اقدامی که شرکت‌های دانش بنیان در راستای کاهش سفرهای درون‌شهری برای انجام کارهای روزمره انجام می‌دهند، بسیار مفید و در راستای رفاه مردم است.

رئیس جمهور ضمن ابراز امیدواری از اینکه با تلاش مسئولان ،رضایت مردم بیشتر از گذشته شود، به انتخابات پیش روی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم باید خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور پای صندوق آراء آماده کنند.

دکتر روحانی افزود: اگر گله و شکایتی داریم، آن را بیان کنیم اما اجازه ندهیم که این موضوع مانع حضور مردم پای صندوق آراء شود؛ ممکن است فرد مورد نظر ما کاندیدا باشد، اما به هر دلیلی حضور ندارد این نباید موجب مأیوس شدن شود، می‌توانیم نفر بعدی را که فکر می‌کنیم می‌تواند خوب کار کند، انتخاب کنیم.

رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد که ملت ایران بار دیگر انتخابات پرشوری را رقم بزنند و یک پیروزی و موفقیت بزرگ دیگری برای ملت ایران به ارمغان بیاید.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به هر حال 6 قطعنامه تحریمی علیه ایران صادر شده بود و برجام بایستی این 6 قطعنامه را کنار می‌گذاشت؛ بنابراین پرونده ایران از ذیل ماده (41) که تحریم بود خارج می‌شد و به ذیل ماده (25) که توصیه‌ای است، می‌رفت و در همین راستا قطعنامه جدیدی لازم بود که 6 قطعنامه تحریمی دیگر را بی‌اثر کند که قطعنامه 2231 در قالب ماده 25 جایگزین آن شد که در اینجا یکسری از توصیه‌ها و احکام تحکیم‌بخش برای برجام شکل گرفت، ناگفته نماند که برجام بدون قطعنامه 2231 هیچگونه ضمانت اجرایی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
هریک از کشورها اوپایی بدون هیچ دلیلی میتونن از ایران شکایت کنند و ایران رو ببرن ذیل ماده 41 . این همون مکانیسم ماشه است دقت کنید هر کشور و بدون دلیل
پاسخ به کاربر 15:48
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه جدید 2231 تحت فصل هفتم منشور سازمان ملل است و این یعنی دستاورد برجام تقریبا"هیچ است.
f2
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه 2231 تجمیع شش قطعنامه قبلی بود و نه ناقض آن. درضمن بقول خودت چطور توصیه ها و احکام تحکیم بخشی بود که دولت امریکا آن را راحت و بسرعت زیر پا گذاشت و اروپاییها به آن وجهی ننهادند؟!
نخیر. برجام یک موافقتنامه یکطرفه بدون تضمین اجرایی از طرف دولتهای غربی بود که راحت امتیاز را گرفتند و راحتتر آن را زیر پایشان له کردند.
در مورد جمله آخر هم درست تر این است: قطعنامه 2231 هیچ ضمانتی برای اجرای برجام نیست.
دولت روحانی چون در این زمینه باخته است آرزوهایش را بعنوان نتایج بیان می کند.
Iran, Islamic Republic of
با وجود اینکه با اجرایی شدم این مکانسیم پرونده ایران به شورای امنیت نمی رود، اما موجب بازگشت بلافاصه تحریم ها می شود.
Iran, Islamic Republic of
مردان جهادی که قدرت در دستشان نیست این‌گونه جور مدیران ناکارآمد غربگرا را می‌کشند و به مردم خوزستان خدمت می‌کنند. تصور کنید اگر دولت جوان و انقلابی روی کار آید چه موفقیت‌هایی را به یاری خداوند نصیب این مردم خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت در خروج از برجام این‌قدر تعلل می‌کند؟ وقتی شیطان بزرگ از آن خارج شد و اروپای بدعهد هم تدبیری نکرد جز وقت‌کشی و خیانت، جمهوری اسلامی چرا باید به تنهایی بار تعهدات برجام را بر اساس امیال غربی‌های خبیث به دوش بکشد؟!
Iran, Islamic Republic of
بزرگ‌ترین سرمایه این کشور اعتماد مردم است. همین اعتماد بود که موجب شد مردم خطر بزرگی مثل جنگ تحمیلی را از سر این کشور دفع کنند و تاکنون چشم فتنه‌های زیادی را کور کرده‌اند. ....
Iran, Islamic Republic of
اقدام ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی برای اتحاد کشورهای اسلامی آن هم با محوریت ایران کار کوچکی نیست. سعودی‌ها از حالا سکته را زده‌اند!
سرور
Iran, Islamic Republic of
بله. قبلا به جان کاری دل‌خوش بودید پریروز به ماکرون دیروز به شینزو آبه و امروز به ماهاتیر!
وقتی نگاه دولت فقط به بیرون از مرزها است نتیجه اش می شود این.
چرا باید خود را گول زد؟
Iran, Islamic Republic of
....
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
نه بابا تنها دلیل عزتمون برجامه جناب روحانی !!!!!!!!!!!!🤣🤣🤣
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بتن ریختن قلب راکتور اراک و تبدیل سایت فردو از مرکز غنی سازی به آزمایشگاه نهایت تحقیر یک ملت بود.
Iran, Islamic Republic of
مرعشی در گفت‌وگو با روزنامه زنجیره‌ای شرق می‌گوید، مدیریت انقلابی، فقر و بدبختی است! (98/10/2)! صاحبان چنین تفکرات کینه‌توزانه= امروز بعضاً سکان مدیریتی کشور را به دست گرفته‌اند..
Iran, Islamic Republic of
اینکه برخی مدیران دولتی به خاطر آلودگی هوا از تخلیه شهر سخن می‌گویند اصلاً مبنایی دارد؟ آیا امکان تخلیه شهر بالای 10-15 میلیون وجود دارد؟ کجا اسکان یابند؟
Iran, Islamic Republic of
آیا بهتر نیست به جای تعطیلی مدارس تدبیری برای مراکز و شرکت‌هایی مثل تولید خودروهای بی‌کیفیت که در آلوده‌کردن شهرها مؤثرند داشته باشند؟
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
به مردم گزارش بدهند که در 6 سال گذشته برای کاهش آلودگی هوا چه اقدام مفیدی کرده‌اند ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
متاثر شدم وقتی خبر فوت نوجوان 14 ساله کولبر را شنیدم اما رفتار بی‌شرمانه نشریات زنجیره‌ای مرا بیشتر آزار داد زیرا به‌جای تحلیل صحیح این موضوع آن را به لزوم دیپلماسی سازش با دشمن ربط دادند! ...
Iran, Islamic Republic of
/.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اگر دولت ایجاد اشتغال بکند و مشکل بیکاری جوانان را از بین ببرد کسی قاچاق و کولبری نمی‌کند ...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
نیروهای انقلابی از سخنان اصلاح‌طلبان که می‌گویند ما رأی نداریم فریب نخورند.ن..
Iran, Islamic Republic of
موسوی لاری عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مصاحبه‌ای گفته، مردم ولی‌نعمت ما هستند! به‌عنوان فردی از این مردم عرض می‌کنم اما شما اصلاح‌طلبان ولی‌نقمت ما هستید... عملکرد مصیبت‌آفرین شما در فتنه‌های گذشته اظهرمن‌الشمس است و نیاز به بیان ندارد!
Iran, Islamic Republic of
یکی از خلقیات عجیبی که آقای رئیس‌جمهور دارد این است که نزد بیگانگان خضوع می‌کند ولی در مواجهه با مردم سرسنگین و گردن‌فراز است، در حالی که باید برعکس باشد.!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چه اصراری است که مسئولین گندم وارداتی را دو برابر قیمت گندم داخلی خرید می‌کنند؟..
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون عامل اصلی تمام مشکلات داخلی و خارجی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت دولته و به تحریم و عوامل خارجی مربوط نیست .
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
درجنگ تحمیلی هشت ساله رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق با کمک های، حمایت های و پشتیبانی همه جانبه آمریکایی ها جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار با کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی جنایتکارمردم ایران را قتل عام کرده است.
Iran, Islamic Republic of
قیمت آپارتمان درسال 96 که 50 میلیون تومان بود هم اکنون 300 و الی 500 میلیون تومان شده است در سال 1397

قیمت آپارتمان درسال 96 که 50 میلیون تومان بود هم اکنون 300 و الی 500 میلیون تومان شده است در سال 1397....,....
Iran, Islamic Republic of
قیمت هر کیلو گوشت باید 50 هزار تومان باشد، نه 100 هزارتومان....
Iran, Islamic Republic of
قیمت مرغ به مرز 15 هزارتومان رسید.
10 ماه ازسال گذشت چرا با گران فروشان درسراسرکشور برخورد نمی کند و نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
مشکلات مردم ایران و کشور هیچ ارتباطی به دلار، تحریم و آمریکا ندارد فقط دولت روحانی مقصر اصلی است
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی!
فشار آمریکا از اول انقلاب همیشه وجود داشته
Iran, Islamic Republic of
گوشت هرکیلو 100 هزارتومان درکشور به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت وزیرجهاد کشاورزی، دولت، دولتمردان، مسئولان ونمایندگان مجلس بوده است.....
مالک اشتر
Iran, Islamic Republic of
مقاومت در خانه 90 میلیاردی با حقوق 60 میلیونی

با

مقاومت در خانه اجارهی با حقوق 2200 میلیونی


بسیار متفاوت است
Iran, Islamic Republic of
وعده 100 روزه
وعده هایی که روحانی داد اما عمل نکرد
Iran, Islamic Republic of
سیاست داخلی و سیاست خارجی روحانی شکست خورده است.
روحانی در مذاکره توافق هسته ای و برجام شکست خورده است.
Iran, Islamic Republic of
آیا دولت روحانی فقط تماشاچی است؟
آیا دولت روحانی باید دست روی دست بگذارد وفقط تماشاچی این اوضاع باشد
Iran, Islamic Republic of
اشتغال و شغل دولت روحانی ایحاد کرده است/ اعتراض کارگران شهرداری زابل به عدم دریافت حقوق!
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید عذرخواهی بکند
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی! قرار بود کسی به پاسپورت ايراني بی‌احترامی نکند
Iran, Islamic Republic of
حق مردم ایران این نیست
Iran, Islamic Republic of
نقشه حضور تروریست‌های داعشی مورد حمایت آمریکا و متحدانش در عراق
آمریکا با حمایت از تحرکات داعش به دنبال نابودی روند سیاسی عراق است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بی توجهی دولت روحانی، دولتمردان، مسولین و نمایندگان مجلس عامل اصلی آلودگی هوای در تهران بوده است.
Iran, Islamic Republic of
اگه مقاومته ‍پس چرا همش دم از مذاکره میزنی ......
Romania
1 - حمله اسرائیل جنایتکار شماره یک با حمایت آمریکا جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون به سوریه برای بر هم‌زدن ثبات منطقه است.
2 - حمله عربستان سعودی جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون به یمن برای بر هم‌زدن ثبات منطقه است.
Romania
عامل رشد تروریسم ازسال 2001 تاکنون در غرب آسیا حمایت برخی کشورهای غربی است.
United States
ا یاد شاگرد تنبل های کلاس افتادم که وقتی از ایشان درباره درس خواندن می پرسیدی کلی در باره مواهب درس خواندن صحبت می کردند ولی درس نمی خواندند.
Iran, Islamic Republic of
مردم به خاطر ناتوانی و ناکامی دولت و مجلس تحت فشارهستند.
Iran, Islamic Republic of
قیمت خودرو ازسال 1397 تاکنون درسراسر کشور غیرقانونی است.
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچ اعتراضی نمی کنند
قیمت خودرو ازسال 1397 تاکنون درکشورغیرقانونی بوده است و همچنان نیزادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
یه کلام هم از علت بدبختی کشور...
Iran, Islamic Republic of
کشورهایی که به قطعنامه ضد ایرانی مجمع عمومی سازمان ملل رای دادند بزرگترین نقض کننده حقوق بشر درجهان هستند.
کشورهای غربی جنایتکار شماره که به ظا هردم ازدموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل و کشتار در کشورهای دیگر یزرگترین نقض کننده حقوق بشر درجهان هستند.
میلیون ها انسان بی گناه توسط آمریکا و متحدانش وصدایی ازمدعیان حقوق بشر جنایاتکار شماره یک درنمی آید.
کشورهای غربی جنایتکار شماره یک با تامین سلاح عربستان شریک جرم جنایات جنگی دریمن هستند.
Iran, Islamic Republic of
همه می‌دانیم قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد غیرقانونی است.
Iran, Islamic Republic of
وزیر دفاع آمریکا: به حضور در افغانستان ادامه می‌دهیم
تروریسم بین المللی ضد علیه داعش شرم آوراست
سناتور آمریکایی: داعش افغانستان برای حمله به آمریکا برنامه ریزی می کند!
آمریکا همان داعش است.
Iran, Islamic Republic of
تصویب قطعنامه سیاسی حقوق بشری علیه ایران مجمع عمومی سازمان ملل به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت نماینده دائم ایران درسازمان ملل بوده است.
Iran, Islamic Republic of
دولت کانادا جنایتکار شماره یک باید رعایت قوانین بین الملل را از سگ هار کره شمالی درس و یاد بگیرد!.....
Iran, Islamic Republic of
برخی با ضعف مدیریت خود کارنامه درخشان انقلاب را زیر سؤال می برند....
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکار شماره یک دیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک عامل نامنی درافغانستان و منطقه است.
آمریکا جنایتکار شماره یک به فکر ایجاد هژمونی در خاورمیانه با پول نفت دمشق است.
درسازمان ملل تاکنون عدالت وجود ندارد.
درسازمان ملل تاکنون قانون وجود ندارد.
کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بزرگترین نقض کننده حقوق بشر درجهان هستند.
کشورهای غربی جنایتکار شماره یک که به ظاهر دم از دموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل و کشتار درکشورهای دیگر بزرگترین نقض کنند حقوق بشر درجهان هستند.
Iran, Islamic Republic of
رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
مدعیان حقوق بشرحق دفاع ازحقوق بشر را ندارند.
آمریکایی ها حق دفاع ازحقوق بشر را ندارند.
کشورهای اروپایی حق دفاع ازحقوق بشر را ندارند.
آمریکا و متحدانش بزرگترین ناقض حقوق بشر درسراسرجهان هستند.
Iran, Islamic Republic of
تصمیم سران سه قوه برای افزایش قیمت بنزین به خاطر سیاست های نادرست، غلط و اشتباه بوده است.
Iran, Islamic Republic of
شما نظر دهید/ارزیابی شما از سفر رئیس جمهور به ژاپن چیست؟
سفر رئیس جمهور به ژاپن هیچ تاثیری برای حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور نخواهد نداشت.
Iran, Islamic Republic of
هرکسی به ریاض و دیگر شهرهای ریاض حمله کنند بنده همه جانبه حمایت می کنم
هرکسی به نیروهای تروریست آمریکایی درافغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن سراسر منطقه خاورمیانه وجهان حمله کنند بنده همه جانبه حمایت می کنم.
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اقتصادی مردم و کشور از بی مدیریتی است، نه به خاطر فشارهای آمریکا
جهانگیری ازسال 1392 تاکنون هیچ کاری برای مردم و کشور نکرده است و همچنان نیزادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین نقض حقوق بشر در جهان؛
همکاری مدعیان حقوق بشر در کشتار مردم یمن!
کودک کشی ائتلاف متجاوز سعودی با چراغ سبزآمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار.....
Iran, Islamic Republic of
تمام جنایتهای آل سعود/ از کمک 300 میلیون دلاری به داعش تا به خاک و خون کشیدن 7 هزار یمنی
با وجود اینكه آیت الله شهید نمر هیچگاه فعالیت مسلحانه و یا اقدامی تروریستی علیه رژیم سعودی سازماندهی نكرده بود و تنها از سیاست های ظالمانه حكومت انتقاد می كرد؛ باز هم وهابیون سعودی وجود او را بر نتافتند و با اعدام آیت الله نمر، سیاست تاریخی خود در كشتار مسلمان و شیعیان را وارد مرحله نوینی كردند.
Iran, Islamic Republic of
سعودی نمی‌تواند شلوار خود را بالا بکشد، به ايران حمله كند؟
Iran, Islamic Republic of
حملات آمریکا به شرق دیرالزور 60 سوری را به کام مرگ کشید.

جنگنده های ائتلاف آمریکایی 4 زن وکودک را در دیرالزور به خاک و خون کشیدند.

ویدئوگرافیکی از جنایت های ائتلاف آمریکایی در دیرالزور به بهانه مبارزه با داعش.
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکاردیگرغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت 21 کشورجهان می کشد.
ریاض در یمن از بمب های ساخت کشورهای مدعی حقوق بشربرای کشتن غیر نظامیان استفاده می کند.
Iran, Islamic Republic of
نماینده پارلمان ژاپن به اتهام دریافت رشوه بازداشت شد
یکی از نمایندگان حزب حاکم پارلمان ژاپن به اتهام دریافت رشوه از کارکنان یک شرکت چینی بازداشت شد.
Iran, Islamic Republic of
یونان حق دخالت در توافق لیبی و ترکیه را ندارد
رئیس‌جمهور ترکیه پس از دیدار با رئیس‌جمهور تونس گفت یونان حق ندارد در مورد توافق نظامی لیبی و ترکیه اظهارنظر کند.
Iran, Islamic Republic of
دو کشته در تیراندازی نیروهای امنیتی در شرق عربستان
بر اثر حمله نیروهای امنیتی به مناطقی در شرق عربستان، دو شهروند این کشور جان خود را از دست دادند.
Iran, Islamic Republic of
دستگیری ۳ مظنون داعشی در مرز ترکیه و آذربایجان
Iran, Islamic Republic of
نیویورک تایمز: آمریکا نیروهایش در خاورمیانه را کاهش می دهد
Iran, Islamic Republic of
تا سازندگی و اصلاحات و اعتدال هستند دیگه نیازی به نیروی خارجی برای تخریب منطقه نیست
هر کدوم از اینا به اندازه یک دوره جنگ تحمیلی خسارت برای ایران و منطقه دارن
Iran, Islamic Republic of
.....
United Arab Emirates
روحانی: مردم خود را برای انتخابات آماده کنند/ روحانی به مردم بی احترامی کرد که باید اول از مردم عذرخواهد کند.
United Arab Emirates
روحانی: بی‌مایه فطیر است؛ بدون پول نمی‌توان کار کرد
United Arab Emirates
.....
United Arab Emirates
...
United Arab Emirates
....
United Arab Emirates
....
United Arab Emirates
«مهدی جهانگیری، برادر معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس سابق بانک گردشگری نیز با قید وثیقه آزاد است و به دلیل ابعاد وسیع پرونده‌ای که دارد، باید به صورت مرتب دادگاه مراجعه کند».
United Arab Emirates
«مردم امروز با این سؤال مواجه هستند که چرا برادر رئیس‌جمهور و معاون اول به دلیل فساد به دادگاه کشیده شده‌اند».
United Arab Emirates
«اینکه آقای روحانی کُدهایی را در خصوص وجود فساد در کشور مطرح می‌کند، دلیلش چیست؟!!!
United Arab Emirates
«رفتار‌های اخیر آقای روحانی کار را به جایی رسانده که حتی نزدیکان وی نیز مجبور شده‌اند تا بیانات او را تلطیف کنند».
United Arab Emirates
«رئیس‌جمهور که داعیه صبر در مقابل منتقدان را دارد، در مقابل مردم یزد که مطالبات خود را فریاد می‌زنند رفتار تقابلی انجام داد؛ مردم یزد در حین سخنرانی رئیس‌جمهور تنها از مشکلات اقتصادی خود می‌گفتند و از او درخواست داشتند که به حاشیه‌ها نپردازد».
United Arab Emirates
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون درمقابل فشارهای آمریکا و اروپا ناتوان است.
روحانی باید ازمردم عذرخواهد می کرد اما متاسفانه نکرد.
هرملت و دولتی به آمریکا و اروپا اعتماد کند ضربه خواهد خورد.
هیچ کشوری دردنیا درسایه آمریکا و اروپا به عدالت و رفاه نرسیده است مانند افغانستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن، فلسطین و...!
United Arab Emirates
....
United Arab Emirates
آقای رییس جمهور وضعیت معیشت مردم را برگردانید به سال 92
United Arab Emirates
قیمت تمام شده پراید ۴۳ میلیون است؟!
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰
قیمت پراید ۴۳ میلیون غیرقانونی است.
ونمایندگان مجلس شورای اسلامی هم تاکنون سکوت کرده اند؟
فروش پراید بیشتراز 30 میلیون تخلف است.
تذکر۶۸نماینده به روحانی درباره افزایش قیمت‌خودرو، ولی متاسفانه تاکنون روحانی هیچ توجهی نکرده است.
United Arab Emirates
99 درصد دولت روحانی عامل اصلی همه مشکلات داخلی و خارجی بوده است.
United Arab Emirates
روحانی: اگر ملاقات من با کسی باعث آبادانی کشور شود دریغ نخواهم کرد
United Arab Emirates
به‌خاطر منافع ایران با هرکسی دیدار نکنید آقای روحانی!/ .
.
تجربه پر خسارت برجام ایجاب می کند که از رئیس جمهور روحانی بخواهیم به‌خاطر منافع ایران با هر کس و ناکسی دیدار نکند.
United Arab Emirates
روحانی: افزایش نرخ بنزین به نفع مردم است
درپاسخ به روحانی
Iran, Islamic Republic of
روحانی: افزایش نرخ بنزین به نفع مردم است
درپاسخ به روحانی
افزایش نرخ بنزین به نفع دولت روحانی، وزیر نفت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس است، نه به نفع مردم
Iran, Islamic Republic of
شلیک دو موشک از غزه به مناطق اشغالی

تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲

رسانه های رژیم صهیونیستی از مقابله سامانه ضدموشکی گنبد آهنین با دو موشک شلیک شده از نوار غزه بر فراز شهرک صهیونیست نشین عسقلان خبر دادند.
Iran, Islamic Republic of
جنایت های رژیم آل سعود بی پاسخ نمی ماند

تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: جنایت های مستمر آل سعود در حق ملت یمن بدون مجازات نخواهد ماند و مجازات دردناک و کوبنده ای علیه ریاض در راه است .

وی افزود : نظام سعودی به جنایت های خود ادامه می دهد و به صورت مستقیم و عمدی در ریخته شدن خون مردم یمن نقش دارد و آخرین مورد این جنایت ها, حمله به بازار الرقو در ناحیه منبه استان صعده بود.
همچنین محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی مذاکره کننده یمن در واکنش به حمله سه شنبه شب ائتلاف متجاوز سعودی به بازاری در استان صعده و شهادت ۱۷ غیر نظامی گفت: نظام سعودی جنایت زشت و وحشتناکی را علیه بیگناهان در بازار الرقو در ناحیه مرزی منبه استان صعده مرتکب شد. این جنایت بار دیگر ثابت کرد متجاوزان به اقدامات خونبار خود ادامه می‌دهند. متجاوزان ائتلاف سعودی جنایت جدیدی را به کارنامه جنایت‌های خود افزودند در حالی که از عواقب وخیمی که برای آنان در پی دارد، آگاه نیستند.
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
بله مقاومت عزت می اورد ما چهل ساله داریم مقاومت می کنیم ملت ایران اینو خودشون میدونن تو اگر راست میگی ی کاری واسه مردم انجام بده که بدردشون بخوره ....!!!!1
علی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
عامل رشد ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، اشرار، آشوبگران و غتشاشات ازسال 1357 تاکنون در ایران هدایت، مدیریت، کمک، حمایت و پشتیبانی برخی کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا بوده است.
Iran, Islamic Republic of
هرچه ضربه می‌خوریم از دولت روحانی است این حرف دل همه مردم ایران بوده است.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
بله مقاومت در حد مرگ و تا مرز آبرو ریزی و صورت را باسیلی سرخ نگه داشتن و شرمساری از خانواده فقط برای مردم عادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ؟؟؟.....