چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
۵

اجرای قطعی رمز پویا در نظام بانکی به تعویق افتاد

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 711627
بانک مرکزی که پیش از این به دفعات از غیرفعال شدن رمز ایستا در تراکنش‌های بدون کارت از اول دی صحبت به میان آورده بود، امروز با صدور اطلاعیه‌ای، از اجرای مرحله‌ای این طرح در بانک‌ها خبر داد.
اجرای قطعی رمز پویا در نظام بانکی به تعویق افتاد
به گزارش جهان نيوز، انک مرکزی که پیش از این به دفعات از غیرفعال شدن رمز ایستا در تراکنش‌های بدون کارت از اول دی صحبت به میان آورده بود، امروز با صدور اطلاعیه‌ای، از اجرای مرحله‌ای این طرح در بانک‌ها خبر داد.

در اطلاعیه تازه بانک مرکزی آمده است: با توجه به ایام پایانی مهلت فعال‌سازی رمز دوم پویا، روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به اطلاع هموطنان می‌رساند، هر چه سریع‌تر نسبت به پویاسازی رمز دوم کارت‌های مورد استفاده برای پرداخت‌های اینترنتی اقدام نمائید.

همچنین به‌منظور رفاه حال مشتریان محترم بانکی و ایجاد فرصت بیشتر برای انجام کار، از ابتدای دی‌ماه اجرای طرح رمز دوم پویا بصورت مرحله‌ای در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری طی چند روز انجام خواهد شد.

بدین ترتیب از ابتدای دی‌ماه با اعمال تغییرات لازم در درگاه‌های پرداخت اینترنتی، امکان درخواست رمز دوم پویا و دریافت آن از طریق پیامک به تدریج و طی چند روز برای مشتریان بانک‌های مختلف فراهم خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
معلوم هست چه می نویسید؟من که نفهمیدم چه چیزی به تعویق افتاد.هر کس فهمیده است مرا روشن کند لطفآ....
Iran, Islamic Republic of
من هم گیچ شدم دوست عزیز . این از تعویق و اون از هرچه سریعتر به بانک مراجعه شود .... بهترین رمز همان رمز دوم ثابت هست . این ندانم کاری بعضی از مشتریان بانکی را ما چرا تاون دهیم .... به نظر من رمز دوم را به انتخاب مشتریان بانکی واگذار کنند بهتره ....
Iran, Islamic Republic of
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
دولت قدم به قدم و بطور تدریجی دارد محدودیتهایی در نظام بانکی ایجاد میکند که البته از جهاتی خوبه ولیکن نباید از ترس دشمنان و به بهانه مبارزه با فساد و پولشویی و کلاهبرداری و سرقت و... محدودیتهایی بر حقوق شهروندی اعمال کنیم....
رضا
Iran, Islamic Republic of
ارائه خدمات ایمن بانکی از وظایف اصلی بانکهاست ولیکن متاسفانه ما به ادبیات سلبی عادت کرده ایم....