پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

مسمومی برای بوی بد تهران نداشتیم

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 711531
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تا کنون به فردی برای مسمومیت با بوی بد تهران به اورژانس پیش بیمارستانی مراجعه نکرده است.
مسمومی برای بوی بد تهران نداشتیم
به گزارش جهان نيوز، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره انتشار بودی بد تهران گفت: تا کنون به فردی برای مسمومیت با بوی بد تهران به اورژانس پیش بیمارستانی مراجعه نکرده است.

وی درخصوص آمار مصمومان آلودگی هوا افزود: ۷۷۹۱۶ هزارنفر در استان‌های تهران اصفهان تبریز و البرز بودند که بیشترین مسمومان برای استان تهران است.

خالدی گفت: تقریبا ۵۰ درصد مسمومان آلودگی هوا بیماران قلبی هستند که همگی در اورژانس بستری شدند تا اقدامات اولیه در برایشان انجام شود.

سخنگوی سازمان اورژانس بیان کرد: نکته‌ای که وجود دارد در چند روز آینده و در بحث آلودگی هوا شاخص‌ها در حال تغییر است و امیدواریم شرایط به گونه‌ای شود که این عدد پایین بیاید، اما باید بگویم اورژانس پیش بیمارستانی همچنان آماده است.

وی اضافه کرد: اورژانس آماده اسقراردر میادین شهر‌ها است تا اکسیژن درمانی برای مراجعه کننده‌ها صورت بگیرد، اما توصیه ما برای گروه‌های حساس این است که نکاتی که بار‌ها ما و همکارانمان تذکر داده اند را رعایت بکنند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *