جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۲

حبیب الله نیکزادی پناه: ایجاد اشتغال مهمترین وظیفه دستگاهها برای قشر جوان و تحصیلکرده است

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 704084
متأسفانه بسیاری از جوانان ما در مناطق مختلف کشور به علت نبود اشتغال مجبور به مهاجرت به شهرهای دیگر می شوند که خودش برای آن منطقه می تواند مسئله ساز باشد زیرا از دست دادن نیروی کار جوان یعنی از رمق افتادن چرخهای تولید یک منطقه که نیروی محرکه آن جوانان هستند.
حبیب الله نیکزادی پناه: ایجاد اشتغال مهمترین وظیفه دستگاهها برای قشر جوان و تحصیلکرده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، کارخانه احیاء مستقیم شماره یک فولاد بافت کرمان با ظرفیت تولید 800 هزار تن آهن اسفنجی و با سرمایه ی 6000 میلیارد ریال . با حمایت بانک گردشگری بعد از اربعین حسینی توسط حسن روحانی افتتاح خواهد شد. این کارخانه که در فاز اول خود برای 300 نفر بطور مستقیم و 3500 نیز بطور غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است در فاز دوم خود قادر خواهد بود برای 500 نفر بطور مستقیم و 5000 نفر بطور غیر مستقیم اشتعال ایجاد کند.

در این رابطه با حبیب الله نیکزادی پناه نماینده ی مردم بم گفتگو کردیم. نیکزادی پناه با اشاره به اینکه موضوع اشتغال امروز مهمترین وظیفه ی دولت برای قشر جوان و تحصیلکرده است گفت: استان کرمان ظرفیتهای بسیار وسیعی در حوزه ی معادن و فلزات دارد و افتتاح این کارخانه اولا می تواند نشان دهنده ی استعداد این استان در بخش های فوق الذکر باشد و دوما دغدغه ی  بسیاری از خانواده ها را راجع به موضوع کار برطرف کند.

نیکزادی پناه ادامه داد: متأسفانه بسیاری از جوانان ما در مناطق مختلف کشور به علت نبود اشتغال مجبور به مهاجرت به شهرهای دیگر می شوند که خودش برای آن منطقه می تواند مسئله ساز باشد زیرا از دست دادن نیروی کار جوان یعنی از رمق افتادن چرخهای تولید یک منطقه که نیروی محرکه آن جوانان هستند.

نماینده ی مردم بم گفت: امیدواریم بتوانیم بستری را در آینده فراهم کنیم تا بتوانیم شاهد استمرار این حرکتها باشیم زیرا انجام چنین طرحهایی می تواند برای صنعت و تولید کشور با ظرفیتهای بومی برای هرمنطقه ای بسیار مفید باشد. این نماینده ی مجلس ضمن تقدیر از همه ی دست اندرکاران این طرح بیان کرد:درشرایط فعلی و در سال رونق اقتصادی این موضوع بسیار باید مورد توجه قرار گیرد زیرا ایجاد اشتغال اصلا کار ساده ای نیست و باید در مورد آن مطالعه ی دقیق و میدانی صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جهان ایشان از قبل نماینده بوده یا دوره بعد. میخواهد نماینده بشود که تبلیغ می کنه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اکنون نماینده است