پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۵

تشکیل وزارت بازرگانی ۲ هزار میلیارد هزینه دارد

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 702054
نماینده خوی در مجلس گفت: طرح تشکیل وزارت بازرگانی مغایر با اصل 75 قانون اساسی است چرا که این کار2 هزار میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد.
تشکیل وزارت بازرگانی ۲ هزار میلیارد هزینه دارد
به گزارش جهان نيوز، سید تقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی (چهارشنبه 3مهر) در مخالفت با تشکیل وزارت بازرگانی گفت: طرح تشکیل بازرگانی در طول 2 سال گذشته بارها در مجلس رأی نیاورده است بنابراین چه اصراری وجود دارد مجدد آن را مطرح کنیم.

وی افزود: رفع مشکلات اقتصادی سال گذشته که به عنوان دلیل تفکیک این وزارتخانه عنوان شده صحیح نیست چرا که این مشکلات ریشه در ضعف مدیریتی، چند نرخی شدن ارز و تخصیص ارز 4200 تومانی که رانت را به همراه داشته، دارد.

نماینده خوی در مجلس تصریح کرد: طرح تشکیل وزارت بازرگانی مغایر با اصل 75 قانون اساسی است چراکه تفکیک این وزارتخانه حدود 2 هزار میلیارد تومان برای دولت هزینه به همراه دارد.

وی اظهار داشت: تشکیل وزارت بازرگانی مغایر با اسناد بالادستی اعم از بند 10 سیاست های کلی نظام اداری، بند 16 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بند الف ماده 28 قانون برنامه ششم توسعه است.

کبیری در پایان افزود: تشکیل وزارت بازرگانی به کشاورزان آسیب می زند. 

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب بد بختانه دولت فکر می کند اسم وزارت خانه کار میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟
k.A
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا با برنامه ریزی دقیق داره انجام میشه....
مجید
Iran, Islamic Republic of
اینقدر هزینه ندارد.ن..
k.A
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وزارت بازرگانی یعنی وزارت واردات . یعنی همین اقتصاد خرابی که حالا داریم هم از بین میره و عملا هیچ واحد تولیدی در کشور وارد نمیمونه و واردکنندگان عزیز تا جا داره ثروت جمع میکنن