کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سوءقصد به نماینده اصفهان/ راننده زخمی شد

23 تير 1398 ساعت 23:22

دقایقی قبل به نماینده احمد سالک مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی سوء قصد شد.


به گزارش جهان نیوز، دقایقی قبل به نماینده احمد سالک  مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی سوء قصد شد که طی آن راننده وی با شلیک عاملین این حادثه از ناحیه پا زخمی شد.

بر اساس این خبر، ۲ موتور به همراه چهار سرنشین در خیابان لبافی نژاد تهران به اتومبیل این نماینده مجلس حمل می کنند که نهایتاً محافظ سالک که راننده وی بود طی درگیری با شلیک گلوله از ناحیه پا زخمی می شود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده در حال حاضر حال نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی خوب است اما راننده وی در بیمارستان به سر می برد و چهار فرد حمله کننده به نماینده متواری شدند.

حجت الاسلام سالک در رابطه با اصل این ماجرا اظهار کرد: امشب حوالی ساعت 20:30 برای ضبط یک برنامه تلوزیونی در شبکه افق در محدوده خیابان دانشگاه حاضر شدم، که زمان حضورم در خیابان‌‌های اطراف صدای تیراندازی هوایی مشکوکی شنیده می‌شد.

نماینده مردم اصفهان در ادامه افزود: در ادامه و پس از ضبط برنامه صدای چند شلیک در حوالی ساختمان محل حضورم شنیده شده که پس از حضور در صحنه مشخص شده ماحصل درگیری 4 نفر موتورسوار مسلح با راننده و محافظ بنده بوده که منجر به جراحت پای وی شده است که البته حال وی نیز هم اکنون در شرایط مساعدی قرار دارد.

به گزارش فارس؛ وی در رابطه با انگیزه این موضوع و وضعیت سلامتی خود تصریح کرد: بنده در صحنه تیراندازی‌ها حضور نداشتم و در حال حاضر در سلامت کامل هستم؛ در مورد انگیزه این افراد هم هنوز مورد مستندی در دست نیست و موضوع سوءقصد بودن این اتفاق هنوز مورد تأیید نیست.


کد مطلب: 694263

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/694263/سوءقصد-نماینده-اصفهان-راننده-زخمی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com