کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منتقدان دولت صرفاً به دنبال سودجویی شخصی هستند!

11 تير 1398 ساعت 8:37

متاسفانه دولتمردان و فعالین اصلاح طلب به جای پاسخ کارشناسی و فنی به انتقادات، صرفاً به توهین و اتهام پراکنی علیه منتقدان می پردازند.


به گزارش جهان نیوز، «مجید انصاری» از فعالین اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه اعتماد با اشاره به انتقادها از دولت گفت: «کانون‌های غیررسمی مخفی یا نیمه‌مخفی هستند که هر از چندگاهی فضاسازی‌هایی در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی یا سیاسی ایجاد می‌کنند و هر کجا خواسته آنها تحقق پیدا نمی‌کند و تقاضاهای‌شان برآورده نمی‌شود و اهداف تعیین و اعلام نشده‌شان با موانعی روبرو می‌شود امواجی از تبلیغات سوء علیه اشخاص و مسوولان و نهادهای رسمی کشور آغاز می‌کنند. لذا شاهد هستیم که یک باره یک وزارتخانه روی سیبل تخریب‌ها قرار می‌گیرد آن هم در شرایطی که آن وزارتخانه در خط مقدم جنگ است آماج انواع حمله‌ها و تهاجم‌های بی‌رحمانه و ویرانگر قرار می‌گیرد».

انصاری در ادامه گفت: «این موضوع را در جریان مذاکرات برجام علیه وزارت خارجه و محمدجواد ظریف شاهد بودیم… امروز هم وزارتخانه‌ای مثل وزارت نفت که در خط مقدم جنگ اقتصادی است که به ناحق و ظالمانه از سوی ترامپ و هم دستانش بر مردم تحمیل شده است… به هر روی مردم هم هوشیار هستند و می‌فهمند پشت برخی از این تخریب‌ها اهداف پلید و حداقل سودجویی‌های شخصی نهفته است. باید با این اهداف و سودجویی‌ها با قدرت هر چه تمام‌تر برخورد شود».

متاسفانه دولتمردان و فعالین اصلاح طلب به جای پاسخ کارشناسی و فنی به انتقادات، صرفاً به توهین و اتهام پراکنی علیه منتقدان می پردازند. یک روز منتقدان را «کاسب تحریم» می نامند و روز دیگر آنها را «کاسب پولشویی» نامیده و دیگر روز منتقدان را «اشخاصی به دنبال سودجویی شخصی» معرفی می کنند!

نکته قابل توجه اینجاست که هیچ مستندی درباره این ادعاها نیز به افکار عمومی ارائه نمی شود.

برخی دولتمردان و فعالین اصلاح طلب در پی آن هستند تا به طرق مختلف، بر تقصیرها و قصورهای دولت سرپوش بگذارند. ورود به فاز مظلوم نمایی و برچسب زنی به منتقدان نیز در همین راستا انجام می شود.

منبع: مشرق


کد مطلب: 692545

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/692545/منتقدان-دولت-صرفا-دنبال-سودجویی-شخصی-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com