جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۶

عکس/ اشک‌ فرماندهان‌ ارتش برای شهدای‌ گمنام

يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 692332
پیش از ظهر امروز، امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر سرتیپ دوم حسینی فرمانده دژبان کل ارتش سر مزار دو شهید گمنام در منطقه چیتگر تهران حضور یافتند.
برچسب ها: ارتش مزار شهدا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ریزبین
Germany
با نهایت احترام و تعظیم به هردو برادر, رزمنده , پاره ی تن , چشمو چراغ راهِ مظلومین و شهادت پرورانِ ایران اسلامی و انقلابی وهمه ی دیگر برادرانِ رزمنده . چنان بغضم گرفت و بی اختیار اشکم امد که درخودم احساس حقارت کردم , این امیرعزیزمان را اگر با چشمی پاک و چشم دل نگاه کنیم خواهیم دید انچنان از این مصیبت واین داغ از خود بیخود شده که فکر کنم با درنظرگرفتن موقعیت و جایگاهی که ایشان دارند و این نشستن روی زمین ودر کنار بستر همیشه گیِ این همیشه زنده مان خاک الود و دست ماتم برسینه و اشک جاری شده از بُن جان را برکویرِ صورتِ دوست داشتنی اش روان ساخته که شاید پدری درهمین مرتبه و مقام خودنگهدارتر میشبود . واقعآ که سراسرِ وجودش عشق و احترام و خلوص به راه شهید را نشانگر است /
Iran, Islamic Republic of
باور نمي كنم
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
اگر صرفاً ناظر به تصویر در مورد آن و از جمله اشخاص حاضر اظهار نظر می کنیم، به نظرم لازم است گاهی باورمان را هم با امثال آن سنجش کنیم نه فقط آنها را با باورمان ...
Iran, Islamic Republic of
...
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر شرف دلاورمردان ارتش همیشه سرافراز ایران اسلامی . این خضوع و خشوع این بزرگ مرد در مقابل شهیدان وطن تن آدم را به لرزه در می آورد و دیدن این چنین مردان بزرگی دلهایمان را که خسته از خیانت غارتگران بیت المال است شاد و امیدوار به آینده ای روشن می کند .

درود به شرفتان
Iran, Islamic Republic of
چیزی جز این از ارتشیان عزیز انتظار نداریم همیشه استوار وبا اخلاص بودند وهستند