جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱
ستاره‌های ورزش دنیا كه حاضر به رویارویی با حریفان رژیم صهیونیستی نشدند

۲۲ کشور با اسرائیل مسابقه نمی‌دهند

يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 692292
کل دنیای اسلام با رژیم صهیونیستی مشکل دارد و بیش از ۲۰ کشور با آنها بازی نمی‌کنند. ما در چارچوب سیاست‌های اصلی نظام حرکت می‌کنیم و آقایان را هم قانع کردیم.
۲۲ کشور با اسرائیل مسابقه نمی‌دهند
به گزارش جهان نيوز به نقل از صبح نو، حدود 40 سال است كه ورزشكاران ایرانی در میادین مختلف ورزشی از مقابله با ورزشكارانی از رژیم صهیونیستی خودداری می‌كنند.

اگرچه این اقدام درراستای به رسمیت نشناختن ماهیت این رژیم غاصب است اما مسئولان ورزشی در این سال‌ها به‌ خاطر جلوگیری از عواقب بعدی مثل ممنوعیت حضور در مسابقات بین‌المللی و تحمل جریمه‌های مختلف به‌گونه‌ای رفتار كرده‌اند كه ظاهرا این عدم رویارویی اتفاقی بوده و ماهیت سیاسی و عقیدتی ندارد ولی چند سال پیش اشتباه یكی از مربیان كشتی كه كنار تشك خطاب به كشتی‌گیر ایرانی فریاد «باید ببازی» سر داد، كار را برای ورزشكاران چند رشته خاص با مشكل مواجه كرد.

سید‌رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک جمعه گذشته با حضور در برنامه ورزش و مردم درباره مشكلات پیش آمده بخاطر روبه‌رو نشدن ورزشكاران ایرانی با حریفان صهیونیست و در خصوص اینکه مذاكره با مسوولان فدراسیون‌های جهانی کشتی و جود و به چه نتیجه‌ای رسیده، گفت: بحث‌هایی توسط لالوویچ، رییس فدراسیون كشتی و همچنین رییس فدراسیون جهانی جودو مطرح شد. لالوویچ توجیه شده و من مفصل با او صحبت کرده‌ام و دیگر مشکلی در کشتی نداریم.

من قبلاً هم به خبرنگاران در نشست‌ها گفته‌ام که برخی مشکلات از داخل ایجاد می‌شود. در مورد جودو هم با رییس فدراسیون جهانی این رشته حرف زدم و به او گفتم ادبیات و اقداماتش قابل توجیه نیست.

نکته بعدی مساله جهان اسلام است. کل دنیای اسلام با رژیم صهیونیستی مشکل دارد و بیش از ۲۰ کشور با آنها بازی نمی‌کنند. ما در چارچوب سیاست‌های اصلی نظام حرکت می‌کنیم و آقایان را هم قانع کردیم. در ادامه مروری داشته‌ایم به ورزشكاران غیر ایرانی كه حاضر به مواجهه با حریفانی از رژیم صهیونیستی نشده‌اند و كشورهایی كه برای رشته‌های گوناگون، ورزش رژیم اسرائیل را در این سال‌ها تحریم كرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر اسرائیل