شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱
گوترش:

روسیه و ترکیه به اوضاع ادلب سامان دهند

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 690989
دبیرکل سازمان ملل با ابراز نگرانی از تشدید تنش‌ها در ادلب، از روسیه و ترکیه خواست تا طبق توافق قبلی به اوضاع این منطقه سامان دهند.
روسیه و ترکیه به اوضاع ادلب سامان دهند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد از روسیه و ترکیه خواست برقراری ثبات در منطقه شمال‌غرب سوریه را تضمین کنند.

وی در این باره افزود: به شدت از بابت تشدید درگیری در ادلب نگران هستم و وضعیت با توجه به تکثر بازیگران دخیل بسیار خطرناک است. از روسیه و ترکیه می‌خواهم بدون فوت وقت، اوضاع را سامان دهند.

این در حالی است که بنابر اعلام سازمان ملل، ۲۶ مورد حمله به مراکز درمانی شمال‌غرب سوریه گزارش شده است.قرار است سازمان ملل در نظام تنش‌زدایی خود تجدیدنظر کند و نتیجه این بررسی هفته آینده به اطلاع شورای امنیت می‌رسد.

گفتنی است روسیه و ترکیه سال گذشته برای برقراری ثبات در منطقه ادلب به توافق رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
طی سال 2018؛
جنگنده های عربستان با حمایت آمریکا و انگلیس در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از 15 هزار مرتبه یمن را بمباران کردند
یحیی السریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که جنگنده های ائتلاف سعودی سال 2018 میلادی در 15 هزار و 353 نوبت مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکایی ها، صهیونیست ها، سعودی ها ومزدورانشان و به ویژه دونالد ترامپ حیوان وحشی به اصطلاح رئیس جمهورآمریکا را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک دهان سگ هارشان را درآمریکا، انگلیس، عربستان و اسرائیل ببندند.
از دبیرکل بی ادب سازمان ملل خیانتکار و رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار می خواهیم دهان سگ هارشان را درآمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و اسرائیل ببندند.