جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۲

حمله افراد ناشناس به خودروی علیرضا افتخاری

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 684040
فارس نوشت: مدیر برنامه‌های علیرضا افتخاری از حمله تعدادی افراد ناشناس به خودروی این هنرمند در شهرستان بویین‌زهرا خبر داد.
حمله افراد ناشناس به خودروی علیرضا افتخاری
به گزارش جهان نيوز، علی عزیزی با بیان اینکه علیرضا افتخاری ظهر امروز به مناسب روز معلم در تاکستان حضور داشت، اظهار کرد: پس از اجرای برنامه در جمع فرهنگیان تاکستان، این شهرستان را به مقصد اصفهان ترک کردیم.

وی افزود: در مسیر برگشت در جاده بویین‌زهرا و در حوالی روستای آراسنج سفلی تعداد 7 تا 8 نفر از افراد ناشناس به خودروی استاد حمله کرده و به وی حمله کردند.

مدیربرنامه‌های این هنرمند کشورمان عنوان کرد: این افراد ضمن آسیب رساندن به خودرو تلاش داشتند تا به استاد نیز آسیب جدی وارد کنند که با ورود ما و برخی مردم، در اقدام خود ناکام مانده و متواری شدند.

وی تأکید کرد: پلیس نیز در محل حادثه حضور یافت اما علت این حادثه و حمله این افراد برای ما مشخص نیست و استاد نیز از این افراد شکایت نکردند.

عزیزی عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل شوک عصبی که به این هنرمند کشورمان وارد شده حال ایشان مساعد نیست و امکان صحبت ندارند و هم‌اکنون نیز به دلیل کاهش فشار خون در درمانگاه تحت مداوا هستند.

وی در پایان یادآور شد: با ورود مردم خوشبختانه آسیب جدی به استاد وارد نشده و امیدواریم هرچه زودتر شاهد بهبودی ایشان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *