شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۶

میلیونر مشهور فرزندانش را از ثروتش محروم کرد

يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 683846
وقتی کوچک بودیم پدرمان این موضوع را به ما اطلاع داده بود و ما نیز هیچ انتخابی در مقابل خود نداشتیم، به نظر پدرم نباید هیچ کسی بدون رنج و تلاش به زندگی راحت برسد و اگر کسی راه خویش را گام به گام هموار کند قطعاً به پول و تجربه های بیشتری دست خواهد یافت.
میلیونر مشهور فرزندانش را از ثروتش محروم کرد
به گزارش جهان نيوز، یک سرمایه دار هُنگ کُنگی به نام «وینگ چینگ شه» تصمیم گرفته تا سه فرزندش را از ثروت بیش از ۳۱۰ میلیون پوندی خود محروم کند تا فرزندانش متکی به نفس بار بیایند و منبع درآمد خاص خود را داشته باشند.

بنا به گزارش «سان» انگلستان وینگ چینگ شه، سرمایه دار هفتاد ساله، که در سال ۱۹۸۷ میلادی آژانس املاک و مستغلات موفق به نام Centaline Property Agency را پایه گذاری کرد، تصمیم گرفته تا فرزندانش را از ثروت خود محروم کند.

میلیونری که فرزندانش را از ثروت ۳۱۰ میلیون پوندی محروم کرد

الکس پسر سی ساله ی او و برادرانش زندگی بسیار ساده ای دارند و درآمدشان را با کار و تلاش شخصی به دست می آورند.
 
او در رابطه با این اتفاق به به بلومبرگ گفت: درباره این تصمیم که می تواند برای فرزندان خانواده های پولدار حُکم فاجعه را داشته باشد، کاملاً قانع شده و راضی هستم.

میلیونری که فرزندانش را از ثروت ۳۱۰ میلیون پوندی محروم کرد

او می گوید: وقتی کوچک بودیم پدرمان این موضوع را به ما اطلاع داده بود و ما نیز هیچ انتخابی در مقابل خود نداشتیم، به نظر پدرم نباید هیچ کسی بدون رنج و تلاش به زندگی راحت برسد و اگر کسی راه خویش را گام به گام هموار کند قطعاً به پول و تجربه های بیشتری دست خواهد یافت.

چندی پیش الکس به عنوان نائب رئیس شرکت پدرش انتخاب شد و حقوق معمولی و متوسط از شرکت دریافت کرد.

میلیونری که فرزندانش را از ثروت ۳۱۰ میلیون پوندی محروم کرد

الکس می گوید: دوستانش در جایگاهی شبیه به او پول بیشتری به دست می آورند. او در حال حاضر مثل هر جوان دیگری در کشور توسعه یافته ای مثل چین برای خرید یک آپارتمان کوچک با دو اتاق تلاش می کند. الکس درباره کودکی اش می گوید زندگی ساده ای داشتند و او نیز مثل همه بچه های دیگر به مدرسه دولتی می رفت، او بر اساس این اصل تربیت شده که «ثروتمندان باید به فقرا کمک می کنند»، به نظر او این یک مفهوم متداول نیست و برای بچه پولدارهای نیویورک و لندن فهمیدن آن سخت است.

منبع:تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
از بی دینهای چینی یاد بگیرند ای کاش!!!!
Iran, Islamic Republic of
این موضوع برای بچه پولدارهای ایران خیلی سخت‌تره، چون لااقل بابای اون خارجی یه زحمتی کشیده، رنجی برده تا حالا پولدار شده، ولی بابای پولدار ایرانی یا رانت‌خوار بوده، یا ...
حامد
Iran, Islamic Republic of
این که ثروتش مال خودش بوده کاش بعضی آقایان ! در کشور ما فرزندانشان را از ارث بردن بیت المال هنگفت محروم کنند ! واللا به خدا از کفار بیاموزید هم بد نیست ...
Iran, Islamic Republic of
چقدر شبیه مسئولین ما و فرزندانشان!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر بشنوند در ایران، پدیده ژنهای خوب! به وجود اومده، چه حسی بهشون پیدا می کنه؟!...