پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سرقت اطلاعات پزشکی چند ده هزار بیمار

يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب: 682703
یک شرکت خدمات پزشکی آمریکا اعلام کرد اطلاعات حدود ۳۱ هزار بیمار این شرکت از جمله اطلاعات بالینی آن‌ها به سرقت رفته است.
سرقت اطلاعات پزشکی چند ده هزار بیمار
به گزارش جهان نيوز،یک شرکت خدمات پزشکی آمریکایی که در سراسر این کشور خدمات ارائه می‌کند، اعلام کرد اطلاعات شخصی حدود ۳۱ هزار بیمار، از جمله شماره بیمه اجتماعی و اطلاعات بالینی آنها به سرقت رفته است.
بنابر اعلام این شرکت، یک فرد از طریق ایمیل کارمندان به اطلاعات بیماران دست پیدا کرده است. مقامات این شرکت گفتند در ۱۹ فوریه متوجه شدند در اطلاعات مربوط به نام، تاریخ تولد، شماره امنیت اجتماعی و ... برخی بیماران، کارمندان و پیمانکاران رخنه‌ای صورت گرفته است.
آلیس پلک، نماینده این شرکت در این خصوص اظهار داشت حساب‌های ایمیل کارمندانی که مورد نفوذ قرار گرفته‌اند حاوی اطلاعات شخصی ۶۰ هزار نفر بوده است که حدود ۳۱ هزار نفر از آن‌ها از بیماران بوده‌اند. او گفت هنوز نمی‌دانند که آیا این اطلاعات به سرقت رفته و یا آنکه برای مقاصد فریبکارانه و جعل هویت به کار رفته است یا نه.
این شرکت اعلام کرد برای کسانی که اطلاعات آن‌ها به سرقت رفته است خدمات حفاظت از هویت و نظارت بر اعتبار فراهم کرده است.
این شرکت خدمات پزشکی که در فلوریدا واقع شده است و رقیب آن، شرکت «تیم‌هلث» است؛ پرسنل اتاق عمل، صدور صورت حساب و دیگر خدمات بیمارستانی را در سراسر آمریکا برای بیماران انجام می‌دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *