سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲
۸

ضرغامی: حماقت ترامپ پاسداران سپاه را ایجاد کرد

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 681667
فارس نوشت: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حماقت ترامپ باعث شد یک سپاه بزرگ دیگر در کشور به نام پاسداران سپاه ایجاد شود.
ضرغامی: حماقت ترامپ پاسداران سپاه را ایجاد کرد
به گزارش جهان نيوز، سید عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: اگر تابه‌حال فقط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتیم با تروریست خواندن سپاه توسط رئیس‌جمهور آمریکا به پهنای ملت عظیم ایران پاسداران سپاه تشکیل شد.

وی با بیان اینکه حماقت ترامپ باعث شد یک سپاه بزرگ دیگر در کشور به نام پاسداران سپاه ایجاد شود، ادامه داد: همه مردم و جریان‌های سیاسی و حتی خارج از کشور با حمایت کامل و جامع از سپاه برخلاف تصور دشمن پاسداران سپاه شکل گرفت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی این حمایت و تشکیل پاسداران سپاه را کاری بزرگ در کشور دانست و خاطرنشان کرد: کسی به‌جز حماقت ترامپ نمی‌توانست آن را تشکیل دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین حامی تروریسم. آمریکا یک تهدید جهانی است.
بزرگترین حامی تروریسم. کاخ سفید یک تهدید جهانی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
وظیفه دولت روحانی بوده است که آمریکایی ها جنایتکارشماره یک را جنایتکارجنگی درسراسرجهان، تروریسم بین المللی و کمک، حمایت و پشتیبانی همه جانبه ازتروریست های منطقه خاورمیانه و جهان معرفی کند متاسفانه تاکنون سکوت اختیارکرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اعلام حمایت رسمی کاخ سفید درسال 2011 از مخالفان سوری، شورشیان سوریه و گروه های تروریستی درسوریه بوده است.
کاخ سفید عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه است.
Iran, Islamic Republic of
محبوبیت سپاه از امروز در قلب ملت ایران و منطقه بیشتر خواهد شد
سپاه مدافع آزادی در منطقه و در رأس مبارزه با تروریسم بوده است و هیچ‌کس این اقدام آمریکا را در تاریخ قبول نکرده و به آن اعتنایی نخواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
می‌دانیم FATF زورگویی است ولی باید تبعیت کنیم (!)(خبر ویژه)
عضو فراکسیون امید با اذعان به اینکه اکثر پولشویی‌های دنیا در آمریکا و اروپا انجام می‌شود و رویکرد سیاسی FATF زورگویی است، گفت ولی باید تبعیت کنیم (!)...
Iran, Islamic Republic of
اقدام اخیر شیطان بزرگ برخلاف خواسته آنها، محبوبیت سپاه را در بین مردم چندبرابر کرد و هجمه‌های چندساله رسانه‌های ضدانقلاب برای تخریب سپاه را نقش برآب کرد؟!


خدا را شکر می‌کنیم که اقدام احمقانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران زمینه حداقلی تصویب FATF را در کشور هم از بین برد. البته دولت باید بخشنامه تحریم سپاه به بعضی از بانک‌ها را که دوسال قبل صادر کرده بود ملغی کند.


راهپیمایی سراسری دفاع از سپاه در تاریخ جمعه 98/1/23 به نظرم سه پیام داشت: 1- به غربگرایان هشدار داد که دوره موج‌سواری تمام شده است 2- پوزه شیطان بزرگ بیش از پیش به خاک مالیده شد 3- به جهانیان اعلام شد که به اذن خداوند مرگ و فروپاشی آمریکا نزدیک است!


حامیان فتنه88 که سپاه و بسیج را افراطی و دشمن ملت می‌خواندند و کسانی که می‌گفتند آمریکا از چندموشک نمی‌ترسد مشوق احمق‌ترین رئیس‌جمهور دنیا یعنی ترامپ در تروریست تلقی کردن سپاه می‌باشند! به راستی چطور حالا می‌توانند مدافع سپاه باشند؟ آیا می‌توانیم بپذیریم که این حمایت صادقانه است؟!


سگی که پشت سرهم واق واق می‌کند ترس ندارد ترامپ رئيس جمهور آمریکا دراین چندسال مرتب صحبت از جنگ و حمله نظامی می‌کند ولی هیچ غلطی نتوانسته و نمی‌تواند بکند. این فرد چون قمارباز است فکر می‌کند از این طریق می‌تواند بازی را از ایران ببرد ولی دستش خوانده شده و بازنده است.
Iran, Islamic Republic of
از فشاری که بیگانگان برای آزادسازی جاسوس‌های محیط‌زیست وارد می‌کنند می‌توان نتیجه گرفت که افراد دستگیر شده در ارتباط با جاسوسی به بهانه محیط‌زیست تا لحظه دستگیری در خدمت بیگانگان بوده‌اند و علیه ملت مرتکب خیانت شده‌اند. مسئولان امر نباید ضعف از خود نشان بدهند. هر خیانت پیشه‌ای باید به مجازات خیانت خود برسد.
Iran, Islamic Republic of
اگر فقط برای مدتی تنگه هرمز بسته شود آمریکایی‌ها و کشورهای منطقه همه به غلط‌کردن و التماس می‌افتند متأسفانه دولت آقای روحانی با سیاست انفعال و لبخند دشمنان را صبور کرد.