شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۴

مدیر شبکه نسیم بخاطر «دورهمی» توبیخ شد

دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 680649
رئیس سازمان صداوسیما در پی بی‌توجهی شبکه نسیم به محتوای برنامه اخیر دورهمی، مدیراین شبکه را توبیخ کرد.
مدیر شبکه نسیم بخاطر «دورهمی» توبیخ شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در پی بی‌توجهی شبکه نسیم به محتوای برنامه اخیر دورهمی و بیان مطالب غیرمنصفانه در خصوص تلاش‌های مسئولان در حادثه سیل در ایام نوروز، رئیس سازمان صدا وسیما مدیر شبکه نسیم را توبیخ کرد .

عبدالعلی علی‌عسگری در نامه ای به معاون سیمای رسانه ملی با ابراز تأسف از پخش این برنامه در شرایطی که مردم نیازمند امیدآفرینی هستند، تصریح کرده است: علاوه بر توبیخ مدیر شبکه نسیم، باید سایر مسئولان شبکه که در این موضوع قصور و کوتاهی داشته‌اند، برای برخورد قانونی لازم به هیأت تخلفات سازمان معرفی شوند‌.

رئیس سازمان صدا وسیما با بیان اینکه همواره برنامه‌های پر مخاطب سیما همچون دورهمی در مسیر امیدآفرینی و نشاط و آگاهی بخشی به مردم حرکت کرده‌اند، د رپایان تاکید کرده است: مدیران شبکه‌های مختلف و برنامه‌سازان باید همچنان که بارها تاکید شده است، حریم اخلاق و انصاف را در برنامه‌ها رعایت و همیشه در مسیر امیدافزایی، نشاط اجتماعی و همبستگی ملی حرکت کنند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
مدیر ساندیسخور شبکه ۳ که مردمی ترین برنامه صدا و سیما را بخاطر حسادت نابود کرد توبیخ نمیشن ؟ یا نظر مردم طبق معمول کشکه ؟
ممد
United States
مدیر بی لیاقت.... رئیس بی کفایت...... استعفا استعفا....
Iran, Islamic Republic of
مدیری حرف حق زد ، حرف حق هم تلخه
دولت میگه ما گند می‌زنیم به مملکت ، صدا سیما به مردم امید بده
زیبا نیست؟
Iran, Islamic Republic of
بخاطر رعایت حریم اخلاق مدیر توبیخ میشه.......اما بخاطر نامه به اوباما برای تحریم ایرانیان صعود میکنی به برج میلاد!!!!!!!!!!!!!