جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اقامت در بلوار کشاورز؛ گل و بلبل

دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 680605
اگر ساکن بلوارکشاورز باشید، محال است فیلمی آمده باشد و شما آن را ندیده باشید. اصلا مگر می‌شود با وجود سینما بلوار، استقلال، فلسطین، سپیده، آفریقا، بهمن، جمهوری و... که همگی در اطراف بلوار کشاورز مستقر شده‌اند
اقامت در بلوار کشاورز؛ گل و بلبل
به گزارش جهان نيوز، در میان محله‌های منطقه 6، بلوار کشاورز یکی از بهترین‌هاست؛ با آب و هوایی فوق العاده، دسترسی سریع به وسایل حمل و نقل عمومی و خیابان‌های شهر، امنیت بالای محدوده و از همه مهم‌تر خوش‌گذرانی در محله. این نکته بسیار مهمی است که تعداد زیادی از انسان‌ها هنگام معامله خانه به آن توجه نمی‌کنند. هیچ فکر کرده‌اید اگر در محله‌ای غیرپویا و بدون امکانات تفریحی و رفاهی آپارتمان داشته باشید به مرور زمان افسردگی می‌گیرید؟

بلوار کشاورز از آن محله‌هایی است که هر وقت دلتان گرفت، می‎توانید پیاده یا سواره در آن چرخی بزنید، به کافه، سینما، پارک و ....بروید. اجاره آپارتمان در بلوار کشاورز که با قیمت‌های متنوعی صورت می‌گیرد، این فرصت را به ساکنینش می‌دهد تا هیچ‌وقت بی‌حوصله نباشند. قصد داریم چند امکان رفاهی این بلوار به همراه قیمت اجاره خانه در اینجا را با بررسی آگهی‌های سایت دیوار، به شما معرفی کنیم تا زیر و بم همه چیز دستتان بیاید.  

فست فود و کافه‌ها
کافه‌بازها و دوست‌داران غذا، خیلی خوب می‌دانند بلوار کشاورز چه پاتوق خوبی برای آن‌ها است. از خیابان دکتر قریب وارد بلوار که می‌شویم، با ساندویچ مهاجر، پیتزا هفت چنار، ساندویچ پارسیان، ساندویچ صدف و رستوران ستاره مواجه می‌شویم. اما از میان همه این‌ها، کافه دوران، کافه تئاتر، کافه کراسه، کافه باستان، کافه نقش وصال و کافه آوانسن معروف‌تر از سایرین است. البته این‌ها تنها نام چند کافه و رستوران مشهور بلوار کشاورز است. اگر حضوری بروید ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا بتوانید همه آن‌ها را امتحان کنید.

سینما و تفرجگاه‌ها
اگر ساکن بلوارکشاورز باشید، محال است فیلمی آمده باشد و شما آن را ندیده باشید. اصلا مگر می‌شود با وجود سینما بلوار، استقلال، فلسطین، سپیده، آفریقا، بهمن، جمهوری و... که همگی در اطراف بلوار کشاورز مستقر شده‌اند، فیلم سینمایی نادیده برایتان باقی بماند؟ باور کنید حتی اگر پیش‌‌تر پایتان را به سینما نگذاشته بودید، با خانه‌دار شدن در بلوار کشاورز و خیابان‌های اطراف آن یک سینمادوست حرفه‌ای خواهید شد. از سوی دیگر، دسترسی چند دقیقه‌ای با تئاتر شهر و محوطه جذاب آن می‌تواند خستگی‌های روز را از تنتان به در کند. دیگر مزیتی که اجاره خانه و آپارتمان در بلوار کشاورز به همراه دارد، پارک لاله و بوستان‌های ریز و درشت این‌جاست. علاوه بر این قدم زدن در خود بلوار یا خیابان‌هایی مثل خیابان فلسطین و نادری که سراسر با درخت پوشانده‌ شده‌اند، تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه‌تان خواهد گذاشت. این‌ها فاکتورهایی هستند که باید در جست‌و‌جوی ملک باید در نظرشان گرفت.

قیمت اجاره آپارتمان در بلوار کشاورز چقدر است؟
پروژه‌ای که شرکت آگه پردازان هوشمند چند سال گذشته آن را کلید زد، حسابی پر و بال گرفته است؛ سایت دیوار که برندی است زیر مجموعه این شرکت، حالا علاوه بر اینکه مرجع خرید و فروش دست دوم به حساب می‌آید، به بهترین بستر برای کسب اطلاع از قیمت‌های خانه و آپارتمان، خرید، فروش، رهن و اجاره آن‌ها نیز تبدیل شده است. احتمالا کار با اپلیکیشن یا سایت دیوار را همگی بلدید، به بخش املاک و سپس اجاره مسکونی می‌رویم و محله مورد نظر را انتخاب می‌کنیم؛ مثل بلوار کشاورز. برای مثال در این سایت رهن و اجاره آپارتمان در بلوار کشاورز در خانه‌ای 95 متری، دو خوابه واقع در زرتشت غربی که 5 سال سن ساخت دارد، 100 میلیون تومان ودیعه می‌خواهد و ماهیانه دو میلیون و 500 هزار تومان اجاره. البته ارزان‌تر از این‌ها هم می‌توان در این سایت واحد مسکونی یافت. مثلا در یک آگهی  خانه‌ای 85 متری، 6 ساله و دو خوابه با 50 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه دو میلیون و 500 هزار تومان، قیمت‌گذاری شده است.
 
منبع : ویرلن
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *