دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

جمع‌آوری حدود ۶۰۰۰ معتاد متجاهر در تهران

يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 680355
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: بیش از ۵۰ تیم تخصصی ویژه برای دستگیری مجرمین و ۱۶۰ واحد فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ۸۰ گشت ویژه پلیس آگاهی برای دستگیری مجرمین حرفه ای از ۲۸ اسفند تا امروز حضور فعال داشتند.
جمع‌آوری حدود ۶۰۰۰ معتاد متجاهر در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه، اقدامات پلیس تهران در نوروز ۹۸ و همچنین طرح‌ها و اولویت‌های این پلیس را در سال جدید تشریح کرد.

فرمانده انتظامی پایتخت اظهار داشت: در روز ۲۹ اسفند که طرح نوروزی عملاً آغاز شد، قول داده بودم امسال در ایام نوروزی در ایام نوروز، نوروزی خوب از حیث امنیت، انضباط و کاهش سوانح و حوادث برای پایتخت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ۵ هزار نفر از مجرمین در نوروز امسال توسط کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی تحت نظر بودند، گفت: بیش از ۵۰ تیم تخصصی ویژه برای دستگیری مجرمین و ۱۶۰ واحد فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ۸۰ گشت ویژه پلیس آگاهی برای دستگیری مجرمین حرفه ای از ۲۸ اسفند تا امروز حضور فعال داشتند.

سردار رحیمی افزود: بیش از 2400 گشت انتظامی به صورت خودرویی و موتوری به صورت فعالیت شبانه‌روزی حضور فعال داشتند.

وی به عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر پرداخت و گفت: در سه مرحله پاکسازی، ۵۹۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد همچنین ۱۴ قاچاقچی مهم  و ۸۹۵ نفر خرده فروش نیز شناسایی و دستگیر شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *