پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دلایل عمده تصادفات برون‌ شهری چیست؟

دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 678606
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با بیان اینکه دلیل عمده تصادفات رانندگی در معابر برون شهری، تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل خودرو در معابر لعزنده است،‌ گفت: رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
دلایل عمده تصادفات برون‌ شهری چیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سرهنگ عین الله جهانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز هستیم و تردد در معابر برون‌ شهری افزایش پیدا می‌کند، شهروندان باید دقت داشته باشند تا سرعت مطمئنه را هنگام تردد در محورهای مواصلاتی کشور رعایت کنند.

وی ادامه داد: رانندگان وسایل نقلیه باید در تمام محورها، تقاطع‌ها، سرپیچ‌ها، جاده‌های تنگ و تپه‌ها حتی اگر چراغ راهنمایی و رانندگی، مامور راهنمایی و رانندگی یا تابلوی ایست وجود نداشته باشد سرعت مطمئنه را رعایت کنند. همچنین هنگام بارندگی، کولاک و به‌طور کلی در وضعیت جوی ناپایدار باید سرعت وسیله نقلیه را تا حدی که بتوان آن را در زمان حادثه کنترل کرد، کاهش داد.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در پایان گفت: سرعت مطمئنه، سرعتی است که راننده قادر باشد وسیله نقلیه را قبل از وقوع هر حادثه‌ای کنترل کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *