يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱
اسرائیل مدعی شد:

حماس عاملان حمله موشکی را بازداشت کرد

شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 678146
شبکه عبری زبان "کان" اعلام کرد، سازمان امنیت وابسته به جنبش حماس در غزه نیروهایی که به اشتباه موشک‌هایی به تل‌آویو شلیک کرده بودند را بازداشت کرد.
حماس عاملان حمله موشکی را بازداشت کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، شلیک دو موشک از غزه به اراضی اشغالی در حالی صورت گرفت که رهبری حماس و هیئت مصری برای انجام تفاهمات پیرامون توافق‌نامه آتش‌بس با اسرائیل با یکدیگر در غزه دیدار داشتند و هیئت مصری با اسرائیل تماس گرفته و ابلاغ کرده که شلیک موشک‌ها به اشتباه صورت گرفته است. 

جنبش حماس امیدوار است هیئت امنیت مصری طی روزهای آتی برای ادامه مذاکرات درباره آتش‌بس میان این جنبش و اسرائیل بار دیگر به غزه بازگردند.

این منبع تاکید کرد: رهبران حماس خواستار برقراری آتش بس و عدم وقوع جنگ هستند و این مساله را به مصری‌ها اطلاع دادند تا مشکلات اقتصادی و شرایط انسانی دشوار غزه حل شود.

ارتش اسرائیل روز پنج‌شنبه از سقوط دو موشک شلیک شده از نوار غزه در منطقه غوش‌دان خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Romania
رئيس سابق ستاد کل ارتش اسرائيل: ایران تلفن مرا هک نکرده‌است
رئيس سابق ستاد کل ارتش اسرائيل: ایران تلفن مرا هک نکرده‌است
شنبه 25 اسفند 1397 - 10:33



رئيس سابق ستاد کل ارتش اسرائيل و مهمترین رقیب بنیامین نتانیاهو در انتخابات آتی پارلمانی رژیم صهیونیستی اخبار منتشرشده مبنی بر هک شدن تلفن همراهش از سوی ایران را رد کرد.


به گزارش العالم به نقل از رویترز، بنی گانتس رئيس سابق ستاد کل ارتش اسرائيل و مهمترین رقیب بنیامین نتانیاهو در انتخابات آتی پارلمانی رژیم صهیونیستی اخبار منتشرشده مبنی بر هک شدن تلفن همراهش از سوی ایران را رد کرد و آن را «شایعات سیاسی» نامید.

او که در مجاورت مرز غزه و همزمان با تشدید تنش‌ها میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی سخن می‌گفت در این خصوص افزود: «ما در میانه یک رخداد امنیتی هستیم، و یک نفر شایعه‌ای سیاسی را مطرح می‌کند. فکر می‌کنم موضوع، بنی گانتس نباشد. معضلی امنیتی وجود ندارد. تهدید و باج‌خواهی هم در میان نیست.»

شبکه خبری تلویزیونی 12 اسرائیل پنجشنبه هفته گذشته مدعی شده بود شین‌بت سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی معتقد است دستگاه‌های اطلاعاتی ایران 5 هفته پیش با هک تلفن همراه بنی گانتس به اطلاعات شخصی و مکاتبات وی دست یافته و او را از این اتفاق آگاه کرده‌اند.

در آستانه انتخابات پارلمانی 9 آوریل (20 فروردین 98) اسرائیل، حزب میانه‌روی "امنیت برای اسرائيل" بنی گانتس در نظرسنجی‌ها از حزب محافظه‌کار لیکود پیشی گرفته‌است.