جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۷
دانشجویان خطاب به استاندار در خصوص حواشی روزهای اخیر چهارمحال و بختیاری

برخورد نکنید، آتش به اختیار عمل می‌کنیم

پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب: 677992
جمعی از دانشجویان چهارمحال و بختیاری در خصوص جشن پرحاشیه نظام مهندسی در شهرکرد خطاب به استاندار این استان گفتند: اگر برخورد انقلابی نکنید، جریان دانشجویی آتش به اختیار وارد صحنه خواهد شد.
برخورد نکنید، آتش به اختیار عمل می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، در هفته گذشته استان چهارمحال و بختیاری با چند حاشیه مهم همراه بود که واکنش‌هایی به همراه داشت.

تجلیل از افراد پر شائبه در شهرستان بروجن که با تجمع مردم و به درخواست امام جمعه لغو شد؛ بارش برف 10 سانتی‌متری و مشکلات متعددی مانند بسته شدن راه‌ها، اختلال در شبکه تلفن‌های همراه و اینترنت که در مرکز استان و برخی از شهرها به وجود آمد؛ بسته شدن خط لوله انتقال آب کوهرنگ به شهرکرد و قطعی مکرر آب در بسیاری از شهرها از جمعه مرکز استان و نهایتا جشنی که در شهرکرد برگزار شد و حواشی به همراه داشت که موجب اعتراض مردم، تشکل‌های دانشجویی و برخی خواص شد.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد نامه‌ای خطاب به مدیران استانی به خصوص استاندار چهارمحال و بختیاری نوشته‌اند.

متن این نامه بدین شرح است:

    بسم الله قاصم الجبارین (انها کم عن الزفن) پیامبر اکرم(ص)
در عجبیم ‌در این ایام بزرگداشت شهدا و زمانی که چله‌نشین شهدای حادثه تروریستی هستیم، شهدایی که برای حفاظت از خاک و ناموس  مردمشان  جان ‌خود را فدا کرده‌اند، شاهد حرمت ‌شکنی در فرهنگسرای شهرکرد هستیم! حاشا به  غیرت مسؤولان استان.

لااقل می‌گذاشتید چهلم شهید سرافراز  یونس امیری می‌گذشت، بعد حرمت‌شکنی و آرمان‌شکنی می‌کردید!

آقایان مسؤول
صندلی‌هایی که  بر آنها تکه زدید حاصل خون شهدایی هستند که اگر نبودند معلوم نبود زیر چکمه‌ی کدام آمریکایی له می‌شدید و حق سخن هم نداشتید، چه برسد به اظهار نظر در امور کشوری.

اگر  از ضعف‌ها و سوءمدیریت‌ها بگذریم اما اجازه نخواهیم داد غیرت و شرافتمان را  بر باد دهید، شما را چه شده است؛ چشم‌هایتان ‌را بر روی چه بسته‌اید! کار به جای رسیده که در فرهنگسرای شهرکرد در جلوی چشمان نامحرمان دخترکی را وادار به  رقص می‌کنند؟

کوچک شمردن مقام یک دختر و فقط توجه به لذت‌جویی کجای آرمان انقلاب بوده است؟ اصلا  شما  به آیات قرآن و  ائمه اطهار و  قوانین  این ‌ کشور آشنا هستید؟ ما دانشجویان انقلابی بشدت  این ‌عمل را محکوم ‌کرده و خواستار برخورد قاطعانه با حرمت‌شکنان هستیم.

به جای آن که همچون مقام معظم رهبری، معضلات فرهنگی خواب از چشمانتان بگیرد، خون به دل امام زمان می‌کنید! این گونه دختر بچه‌ای که انسانی شرافتمند و دارای ارزش و مقام بالایی در نزد خداوند است را کوچک و حقیر می‌شمارید و مقام بالای زن را در نظر نمی‌گیرید!

جناب آقای استاندار
چندیست از بسیاری از استان‌ها در بیکاری پیشی گرفته‌ایم! چندیست مشکلات بر شانه‌های نحیف این مردم شریف سنگینی می‌کند جواب این مردم را چه می‌دهید؟
شما به عنوان نماینده دولت در استان چهارمحال و بختیاری وظیفه حل مشکلات را دارید؛ امروز مشکلات نه تنها کم نمی‌شوند بلکه سکوت سنگین شما در برابر حواشی استان   مردم را آزار می‌دهد.

چرا مدیران استان را مدیریت نمی کنید؟

آقای استاندار، اگر جلوی این اقدامات مشکوک را نگیرید و برخورد انقلابی نکنید، مطمئنا جریان دانشجویی آتش به اختیار وارد صحنه خواهند شد و برای همیشه به این اقدامات پایان خواهند داد.

والسلام علی من تبعی الهدی
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا حفظ تون كنه احسنت
محمد.قم
Iran, Islamic Republic of
...
Netherlands
شما صاحب این انقلاب اید و حفط آن بر عهده شماست. رهبر هم که مرتبا اشارت مستقیم و غیر مستقیم دارند. پس حفظ کنید این انقلاب الهی را و فقط برای رضای پرودگار یکتا.
Iran, Islamic Republic of
مسولین دولتی فقط دنبال منافع شخصی و گروهی خود هستند
Iran, Islamic Republic of
.....
مردان بي عمل و حراف
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دم دانشجویان گرم. این تشکلها داره شکل می گیره. قراره ضدانقلاب های نفوذی و مدیران رو حسابی ادب کنند. خروش انقلابیون مستضف بر علیه پولداران زالوصفت و فاسد. خونه هاشون نشون شده اند. منتظر ساعت صفر.