جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۶
۱۸

روحانی کشور را به کلی رها کرده است

يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 677101
سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان مسئول ناکارآمدی‌های دولت و شورای شهر هستند، گفت: هر زمان که اصلاح‌طلبان به شورای شهر و شهرداری آمدند، حتی یک خیابان هم آسفالت نکردند.
روحانی کشور را به کلی رها کرده است
به گزارش جهان نيوز، سیدحسین نقوی حسینی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی ناکارآمدی‌های دولت باشند، گفت: اصلاح‌طلبان حامیان اصلی دولت بودند و هر چقدر بگویند که دولت از ما نیست و عملکردش را مورد انتقاد قرار دهند، نمی‌توانند از زیر بار مسئولیت انتخاب این دولت فرار کنند.

وی ادامه داد: همه می‌دانند که روحانی در هر دو دوره انتخابات خود با رأی و حمایت اصلاح‌طلبان رئیس جمهور شد و بر این اساس عملکرد دولت به طور مستقیم روی سرنوشت اصلاح‌طلبان تأثیر دارد چرا که مردم این دولت را حاصل تفکر اصلاح‌طلبی می‌دانند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه با انتقاد از عملکرد شورای شهر و شهرداری تهران، تصریح کرد: هر زمان که اصلاح‌طلبان به شورای شهر و شهرداری تهران آمدند، حتی یک خیابان هم آسفالت نکردند و ناکارآمدی در میان آنان مسبوق به سابقه است و بر این اساس اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی عملکرد دولت، شورای شهر و شهرداری تهران باشند.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه دولت انگیزه، نشاط و تحرک لازم برای بهبود اوضاع کشور را ندارد، گفت: بازار امروز کشور کاملاً مؤید این است که دولت همه چیز را رها کرده است و سوال ما این است که آیا کنترل دام و گوشت در کشور خیلی سخت و امری نشدنی است؟!

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: معمولاً انگیزه رؤسای جمهور در دور دوم فعالیت خود تا حدی کاهش می‌یابد اما در این دوره از دولت این مسئله بسیار حاد شده و رئیس جمهور کشور را به کل رها کرده است.

نقوی حسینی گفت: در همه جای دنیا اگر دولتی توان حل مشکلات را نداشته باشند، آنقدر شهامت دارند که استعفا دهند اما در کشور ما چنین مسئله‌ای مرسوم نیست.

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان درسراسرکشور 10 درصد افزایش داده است.
افزایش قیمت کالاها و اجناس و... درسال 1397 بالای 10 درصد غیرقانونی است و دولت روحانی مقصر اصلی است.
درسال1397 درسراسرکشور قیمت کالاها، اجناس، تولید داخلی از20 درصد الی 500 درصد افزایش یافته است.
اداره مملکت در جنگ اقتصادی و تحریم
Germany
اداره مملکت در جنگ اقتصادی و تحریمهای همه جانبه دشمن معجزه است
سرور
Iran, Islamic Republic of
برادر هادی اسم این کار را نمی گویند اداره مملکت میگویند مدیریت ضعیف دولت. در ضمن علت العلل خود دولت است برجام کوهی بود که موش زائید یا نزائید.
United States
اصلا همین که لباس می پوشه میاد پاستور معجزه است
اصلا همین که سخنرانی میکنه معجزه است
اصلا همین که تو این کشور بانک و خیابون و درخت باقیمونده معجزه است
اصلا همینکه گنجشک ها جیک جیک می کنند و نشریات منتشر می شوند معجزه است
بابا اور دوز علی برکت الله
خسته نباشی اینهمه به خودش زحمت میدی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا ! با حقوقهای نجومی ،به مردم نگاه کردن وگفتن که برای شماها =نیست ،نداریم ونمیشود ! ولی برای خودمون =هست وداریم ومیتوانیم !
Iran, Islamic Republic of
دقیقا ! با حقوقهای نجومی ،به مردم نگاه کردن وگفتن که برای شماها =نیست ،نداریم ونمیشود ! ولی برای خودمون =هست وداریم ومیتوانیم !
Iran, Islamic Republic of
سال۹۲بود بابا بزرگ‌ یکی از دوستام دیده بود تعداد زیادی رفتن برای ثبت نام میگفت منم برم گفتیم برنامه هات چیه ؟ گفت نمیذارم کلم بکارن خدا بیامرز کلم دوست نداشت فکر کنم اگه رئیس جمهور شده بود بیشتر از تدبیر و امید معجزه میکرد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً همینطوره . با تشکر از دکتر نقوی حسینی مردمی و عزیز...
سرور
Iran, Islamic Republic of
کاش کل کشور هم روحانی را رها کند در سال 1400.
روحانی= لاریجانی
Iran, Islamic Republic of
ظلمی که روحانی و دولت روحانی در حق کشور و مردم کرد بخشودنی نیست .
5 سال به امید برکت برجام هیچ کار زیر بنایی و حرکتی که برای خود کفایی اقتصادی کشور بود انجام ندادند . حتی تمایلی به حفظ و نگهداری امکانات موجود هم وجود نداشت کارخانه ها و کارگاه ها یا به بخش خصولتی واگذار شد که ساختمان آن را ویران کردند و مصالح آنها را فروختند یا بر شکسته شدند .
وزیرانی انتخاب شدند که خودشان بعد از استعفا به کار نکرده خود افتخار کردند معلوم است چکاره بودند دیگر لازم به شرح بیشتری نیست .
همه به امید اینکه با توافق برجام تحریم ها بر داشته می شود و نفت بیشتری صادر و اقلام و اجناس مورد نیاز مردم هر چه بیشتر وارد می شود و پز آن به رقبای داخلی داده شود .
اما غافل از اینکه هدف آمریکا عمل به تعهدات توافق نبود بلکه بهانه ای بود برای از بین بردن صنعت هسته ای ایران .
الان که به مقصد پلید خود رسید به توافق لگد زد . .
وپنبه خیال دولت زده شده است و با دست خالی نمی داند چکار کند .
ومردم گرفتار این شرایط کمر شکن شده اند .
متاسفانه بجای همدردی با مردم به زخم آنها با حرکات و گفتار شان نمک می پاشند .نمونه اش جشن تولد در کاخ سعد آباد وکارهای بسیار دیگر
بابائی
Iran, Islamic Republic of
روحانی مشکلات اقتصادی مردم را به کلی رها کرده است.
Iran, Islamic Republic of
روحانی و وزاریش فقط به خود فکر میکنند و لاغیر.شک نکن ! شک نکن
Iran, Islamic Republic of
چرا عرضه ندارید و ( استیضاحش ) نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟ فقط بلد هستید با : موگرینی عکس سلفی توی مجلس بیاندازید !!!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اولا کسانی که با موکرینی عکس انداختند اینها نبودند آقایان اصلاح طلب بودند.
دوما ایشان جزء موافقین استضاح هستند و امضاء کرده بودند.
France
...
Iran, Islamic Republic of
.................
Iran, Islamic Republic of
این به خاطر این است نوع حکومت ما بحمدالله علاوه بر اینکه اسلامی است (البته به غیر از اقتصادش) مصلحتی هم هست و گاهی وقتها مصحلت بر قانون و وجدان ترجیح داده می شود حالا اگر دودش در چشم مردم رفت هم عیبی ندارد و مهم حفظ نظام است که البته این هم درست است ولی همیشه آخِ آخرِ کار به اولِ کار برمیگردد که اصلا چرا باید همچین دولتی روی کار بیاید.